Healing iFokus

Healing

Läst 1084 ggr
snoflinga
0

Härligt, härligt!

Är bara så GLAD just nu :) Vet egentligen ingenting om framtiden, men det känns som att det kommer bli underbart, har lite på gång som blir bra hur det än blir, och det känns bara så roligt! Passar på att bara njuta av förändringens vindar, för jag vet att sen kommer ju vardagen igen, och man fastnar i invanda mönster - men, just nu är det längtan till framtiden och glädje över min ljusa framtid Skrattande

/Snöflingan som njuter av nuet Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Mysan59
0

Åh vad härligt att du känner sån lycka! Önskar jag också gör det snart…

snoflinga
0

#1 Det kommer, livet går alltid upp och ner, likaväl som jag är lycklig nu vet jag att det kommer tider med olycklighet (därför jag passar på att njuta) och ditt liv är inget undantag Skrattande Lyckan kommer, lyckan går, men själen den består!

Mysan59
0

#2 Vilket pepp! Så underbart att höra en människa som är lycklig, jag hoppas det håller i sig läääänge! Glad

Och jodå, jag vet ju att det vänder så småningom, men jobbigt så länge det pågår, men snart så  kommer nog lyckan till mig också Flört

Ha en bra fortsättning på kvällen!

snoflinga
0

#3 Är det något som du kan påverka som du tror att du inte kan? Rannsaka dig själv Skrattande Måste allt vara som det är, eller har du bara fastnat i TRON att det måste vara som det är?

Ha en fin kväll du med, min sambo ligger i soffan och har gjort en lång blinkning nu i ungefär en halvtimme Flört

Mysan59
0

Det är säkert bara TRON och allt skit från det förflutna, jag KAN nog om jag ger mig den på det, ändra en del, men det är ju supersvårt att ändra sitt tänk.

Ha så gosigt med sambon! Flört

kram kram

snoflinga
0

#5 Du kan allt du vill Skrattande Och ju mer du vill desto bättre kommer du att må Kyss

Hmm, jo, sambon är jättemysig just nu… Not… Men jag ska inte klaga, brukar vara jag som däckar i soffan och är osocial så han har rätt att sova Skäms

Mysan59
0

Aha, jag missuppfattade det där med blinkningen hehehe

Tack för peppet! Det behövs det mycket av! Glad Snart så kanske det går in i skallen på mig Tungan ute

snoflinga
0

#7 *pepp pepp* Jag kan peppa massor Skrattande

sorgblot
0

Jag blir glad bara av att läsa att du sprudlar!

majlar
0

Va härligt att höra någon är så sprudlande glad. Det smittar ska du veta. Kram och tack för det.

[GunillaF]
0

Framtiden är en tid som vi ska se fram mot med längtan i blick!Glad

Hoppfull
0

Låter underbart snoflinga!! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.