Healing iFokus

Healing

Läst 854 ggr
[asamaria]
0

Livet är hårt...

Hej!

Jag har ju inte kunnat vara här så mycket pga att jag inte haft något bredband. Nu kan jag surfa lite via jobbet när jag är där.

Måste bara förmedla lite av vad jag upplevde idag. Skulle ha följt med en person till undersökning idag, men glömde bort detta!!! Detta var inom jobbet och personen ifråga ville specifikt att jag skulle följa med som stöd. Jag mår så himla dåligt över att jag glömde bort det här plus att jag känner mig som den uslaste människa som går i ett par skor. Jag är en person som vill utföra mitt jobb så proffesionellt som möjligt så för mig känns det som att " det här händer inte mig". Jag ringde mina barns pappa och grät över min uselhet i morse och även över hur den person jag skulle följt med antagligen mådde. Jag mår väl inte så bra emmellanåt så det är blev ju inte grädde på moset precis. Givetvis var jag sen imorse annars hade jag hunnit med taxin.

Ja, vad säger man. Det är väl någon mening med detta också och det är ju bara att gå vidare och be om ursäkt imorgon-

Om nu någon skulle svara på det här inlägget kan jag inte svara förrän i morgon.

Kram på er

Åsa

[Spanaren]
0

Hej Tungan ute det var länge sedan sist!

Om du inte mår bra själv vad är du då för hjälp till denna vän?

Kanske något i ditt medvetna fick dig att glömma av detta och kanske din vän då blev styrkt med en styrka att ändå klara av detta!

Att glömma är mänskligt/ kram Spanaren

[rore]
0

Hej Åsa!

Jag skriver precis som Spanaren: Det är mänskligt att glömma,,

och den som dömer oss hårdast i dessa situationer är ju i allmänhet vi själva,,, (dock förstår jag din känsla,, är likadan själv).

Ett uppriktigt och sant förlåt! Det kommer vi långt med,,,

Sluta slå på dig själv över detta,,, Åså skickar jag dig en bamse kram,,,,,/Rore

Indiania
0

Hej Åsa!

Säger som de andra att det är mänskligt att glömma. Kanske var det lärdomen du skulle ta till dig i detta fallet.Glad Du får inte döma dig själv så hårt, för visst vet du Åsa att du inte är en " usel människa".

Tyck om dig precis som du är och förlåt dig för detta att du råkade glömma denna personen du skulle följa med. Det hade säkert en mening det också…..

Jag tycker du är en go och fin tjej! Skrattande

Varma kramar Berit

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

Säger som dom andra,döm dig inte själv.förlåta och gå vidare.

Och föressten vem är perfekt.

En varm kram till dig.Glad

korseett
0

jag har inget att tillägga mer än en kram från mig

JILE
0

Hej Åsa kul att höra av dig igen, din vän förstår dig nog om du förklarar att du inte själv mår så bra.

Kram från mig ,

Jile

Hoppfull
0

Hej Åsa så trevligt att se dig igen!

Tänker som de andra här, hur skulle du själv ha reagerat? Skulle du förlåtit din vän?

Sedan tänker jag spontant att det här kanske symboliserar att du behöver fokusera mer på dig själv än på andra just nu. Särskilt som du skriver att du inte mår så bra jämt.

Ta hand om dig själv och släpp prestationen och duktigheten lite.

Kram till dig!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

Håller med övriga, lägg inga skuldkänslor i det här. Det är mänskligt att glömma. Hon förstår dig säkert, då ni är nära vänner.

Hon godtager din ursäkt.

Kram Glad

pearlnharmony
0

Håller med tidigare skrivare…önskar bara man kommer ihåg det själv då man glömt en grej…Flört

Kram kram

[asamaria]
0

Ha, ha, jo ni skriver precis det jag själv kommit fram till. Just igår ville jag nog mest ha lite tröst. "Förlåtsamtalet" gick jättebra och det tack vare att vi har en bra relation sedan tidigare.

Jag tror nog att jag snart kan se vad som var meningen med detta fullt ut. Delar av det är precis det ni andra har skrivit.

Har nyligen löst upp känslan av att misslyckas och jag tror att det har en del med det här att göra.

Kram på er alla och tack för all uppmuntran.

Åsa

Indiania
0

Jag blir GLAD Åsa när du berättar Kyss Kram och Lycka till i fortsättningen.

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Även jag blir glad i hjärtat över det du berättarKyss

Kram

Hoppfull
0

#10 Skönt att höra att det gick bra Glad

Kyss

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Loet_old
0

Härlig ÅsaGlad

majlar
0

Ser du att det gick bra. Kramen

JILE
0

Skönt Åsa att det fixade sig.

Kram Jile

[Jeremina]
0

Hej Åsa och kramar till dig från mig Kyss så skönt att det ordnade sig!

[asamaria]
0

Så nu kan jag äntligen skriva igen. Jo visst är det skönt när det är överstökat.

Såg att jag skrev fel ang. känslan. Det ska vara rädsla för att misslyckas, har löst upp jättemånga rädslor de senaste gångerna. Nu vet jag varför jag hamnade i den där "glömdeborttiden" historien. Det var för att jag skulle öppna upp mig ännu mer. Nyttigt, men smärtsamt, men så är det väl ibland. Det är plågsamt att få insikt ibland, särskilt när gamla vanor ligger djupt rotat i en. Då behöver man en känga som vänder upp och ner på en.

Kram på dig med JereminaKyss.

Kram på er från mig.

Åsa

Soffe
0

Kram på dig Åsa! Trevligt o se dig igen :-)

[asamaria]
0

Tack gummanKyss

Kram Åsa