God Morgon mitt i natten!
Jaha här sitter jag och har blivit väckt… Det är nog oroliga barn som väckt mig och så har jag legat och snurrat och har svårt att somna om. Men jag ska snart försöka igen! Har mycket att göra imorgon så jag måste vara pigg!
Ha en skön fredag alla!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Godmorgon!!
Ojoj! Hoppas du kunde somna om en stund Anna- Helga,, JA de är ju charmiga små rackare,,
Kommer ihåg hur det var,
Sista dagen i arbetsveckan,, Här vankas det ledig helg,,,,
Ha en fin dag alla!!
Godmorgon på er!
Hoppas att du somnade om Anna-Helga.
Här är det busväder idag och jag förundras hur snabbt vädret växlar ibland…
Denna dag ska bli en riktigt lugn och bra dag har jag tänkt mig. Hämta yngste sonen tidigt och sedan ska vi låta helgens lugn smitta av sig redan idag 
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon :) Hoppas du fick några timmar till Anna-Helga! Här var det först katten som väckte oss, sen bråkade katten med en annan katt när han väl fått gå ut, och samtidigt blåser det som attans här, spärren i köksfläkten slår till och från och det viner i ventilerna… Brrr, känns som höst ju!
I dag är det FREDAG!!! Hoppas ni alla får en härlig fredag!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon
Hoppas du kunde somna om Anna.här är det kyliga nätter än så länge,men nu lyste solen till så det blir nog en fin dag.
Så var det fredag igen,vars far dagarna igenteligen?
hur som helst ha en bra dag alla.
God morgon alla!
Men vilka gosingar du har Anna-Helga
Hoppas att du fick den sömn du så väl behöver till slut?
Solen skiner och livet är så skönt att leva och så är det helg dessutom 
/kram Spanaren
Godmorgon på er 
Vilka härliga ungar !!! Jag hoppas du fick sova några timmar till, jag minns mer än väl hur det var att bli väckt av små oroliga människar
.
I dag firar vi sonens födelsedag så det blir att fixa och förbereda lite.
ha en underbar fredag alla !
Godmorgon även jag blev väckt inatt 01:45 ringde telefonen, någon slängde på luren när jag svarade. Hemligt nummer förståss. Sedan tog det några timmar innan jag somnade om. 
Men nu är jag färdigpackad och ska bara äta frukost och lasta bilen för min resa till Säffle för att träffa Indiana mfl.
Solen skiner i Uppsala idag och jag hoppas få se fina vårtecken efter vägen.
Ha en underbar dag alla!
#7 Välkommen till Säffle carip. Jag visste inte att du skulle hit. Du har väl fullt upp men vill du hälsa på så vet Berit vart jag håller hus.
Eldar för att få varmvatten för det är en aningen kallt i huset och duscha kallt vill jag inte.
Börjar jobba kl 12 idag så jag har lite tid innan.
Ha en fin fredag alla!

God Morgon!
Är så nöjd med det påbörjade förändringsarbetet i vårt vardagsrum! Två asstora fula skåp/byråer har åkt ut och lämnat plats för en fin liten smäcker möbel från 40-50-tal! Det blev så rymligt och fint…
Mindre nöjd är jag med att jag vred på huvudet här om dagen och hela nacken krasade… det spred sig som ett dominospel i hela ryggen, ut i armar, ben och ända ner i hälar och tår… inte alls kul att vara så extremt instabil!
Så idag blir det biltur till ryggfixare, tur att de finns, lite dyrt bara.
Orkar jag måste jag städa av lite… men det blir verkligen en minmal städning idag.
Sen blir det vattenpalatset med dotterns 10-års kalas… heldag och kväll mao. Och i morgon fortsätter fixandet av vardagsrummet, tur till IKEA om jag orkar för att köpa korgar och lite annat smått och gott.
Hoppas att ni alla får en underbar fredag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmorgon alla!
Vilka gossingar du har Anna och hoppas du fick sova några timmar till.
#6 Ha ett trevligt födelsedags kalas för sonen Nillan,
#7 Trist att bli väckt så där på natten carip. Jag ser fram emot att träffa dig och få min Reconnection så välkommen hit , vi har sol här också.
Ha en underbar fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon.
Jag önskar er en fin dag och en riktigt trevlig helg!
Godmorgon!
Så gulliga barn du har Anna! Hoppas du ändå fick lite sömn…
Själv ska jag på begravning kl 10.00, en faster som lämnat detta jordeliv. Känns lite gruvvarsamt och laddat på något sätt..men det ska nog gå bra …
Kram och ha en skön dag och helg!
Okkrip

#12 Kram till dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#12 Skickar styrkekramar till dig, tänker på dig 
" Var nära naturen - var när dig själv "

#12 Kram från mig med!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God Morgon och ha en fin och trevlig fredag