Healing iFokus

Healing

Läst 829 ggr
Indiania
0

Godmorgon alla vänner 6 maj

Jag blir lika glad varje morgon av att vakna upp av solens strålar.

Ha en underbar dag i dag också! Flört

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon Indiania och alla andra!

Solen skiner för full idag. (Det snöade igår en stund)

Jag sitter på jobbet och längtar ut. Det finns så mycket att göra hemma i trädgården den här årstiden. Det får bli på kvällar och helger.

Ha en fin dag alla!Glad

Anna-Helga
0

Godmorgon! Cool

Underbart väder! Laga bil står på schemat, det blir spännande!

Kram!

snoflinga
0

God morgon allihop! Häromdagen när jag red skuttade det runt en ekorre på vägen, och i går när jag körde hem från stallet såg jag en så ståtlig trana stå på en åker och stoltsera - naturen är så underbar! Skrattande

Blev en ridtur på gammeltanten i går, det var healing det med - mest för henne tror jag men även för mig, och vi mindes båda tillbaks till tiden då vi var ett ekipage…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Anna-Helga
0

#3 Ekorren i Solögas bok:

Ut med det gamla och in med det nya.

Min gåva till dig är upptäckarglädje.

Gör dig av med det gamla och skapa därigenom nya möjligheter.

Kram!

Indiania
0

#3 Jaa naturen är underbar snöflinga och tänk alla fina fjärilar som flyger förbi också, förresten alla djur , träd och växter är fascinerandeGlad

snoflinga
0

#4 Men gammeltanten vill jag inte göra av med, ännu (fast jag vet att dagen närmar sig)

Anna-Helga
0

#6 Det gäller nog inte henne utan annat i livet! Flört

Trana:

Var uttrycksfull och du når ditt mål. Min gåva till dig är att inspirera andra med dina uttryck.

"Vår dans är en hyllning till livet" säger tranorna. Och visst är livet en dans - en glädjens dans.

Kram!

pearlnharmony
0

Solen skiner och fåglarna kvittrar, detta gör att jag inte "bryr" mig så mycket om min enorma huvudvärk. Har testat att vara utan kaffe i två dagar…ett experiment som jag funderar på om det är värt att fortsätta med.

Idag blir det storstädning i huset och lite affirmationer till att välkomna in positiva energier till huset, företaget, till mig, till sambon etc etc etc.

Hoppas alla får en toppendag!

Just ja! Efterlyser tre personer som vill ta emot änglar i juni (2-7 juni). Hör av er ni som vill ha lite änglaenergier :).

Kram

Hoppfull
0

God Morgon!

Här är det ännu en helgrå och kall dag. vantar mössor och varma jackor kommer fram igen… i maj!! Förvånad Gråter

Idag ska jag kanske köpa en skänk/sideboard att ställa tv:n på. Är så otroligt trött på de fula skåpen vi har nu…

Jag önskar er alla en bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

Godmorgon alla. Solen skiner och det björkarna börjar skimra i grönt. Det är så vackert.

Ha en fortsatt fin dag och var rädda om varannGlad

tilja65
0

Godmorgon!

Också här är det mulet och bara drygt 7 grader, men än finns det hopp om solsken Skrattande

Har nu suttit och jobbar ett par timmar och det känns riktigt bra. Nu är det dags för lite kaffe igen Glad

Önskar er alla en toppenfin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

carip
0

Godmorgon - här i Uppsala skiner solen och jag ska packa och förbereda bilen för morgondagens resa till Säffle för att ge Reconnective Healing och Reconnection på plats.

Har en kund i eftermiddag, annars är det pappersarbete och förståss en tur i skogen för att fylla på som gäller!

Indiania
0

#12 Ja du är såå välkommen till Säffle i morgon! Flört Kör försiktigt!

Kram Indiania

snoflinga
0

#7 Det är en stor poäng i det, just nu pågår det stora förändringar ju :) Det känns bra, och jag håller just nu tummarna för en spännande lösning jag hoppas mycket på - men det går många tåg och även om jag hoppas är jag säker på att om det inte blir så som jag önskar så blir det något annat tåg jag hoppar på som också leder till något bra :) Var sak har sin tid Skrattande

#12 Härligt med långresa - lite tid för sig själv i bilen och så mycket man kan titta på runt om Glad

#8 Du är nog snart förbi det, jag slutade i höstas och det var ca två dagar med huvudvärk och sedan vände det - jag var också nära att ge upp men tog en Ipren i stället (även om jag inte gillar att knapra värktabletter) för att bli människa några timmar. Nu skippar jag gladeligen kaffe varje dag, men dricker ca en gång i veckan när man är på kalas/fest o dyl.

[Spanaren]
0

Hej svejs!

Kalla nätter men underbart soliga och fina dagar. Kandagäss, svanar, tranor och andra vårfåglar sjöng och trumpetade så vackert i morse.

Ett ensamt rådjur (inte lika vanliga uppe hos oss) betade på en lägda längre bort.

Vilka naturmorgnar jag och hunden får uppleva året om Tungan ute

/kram Spanaren

Loet_old
0

Go kväll.

Tittar in och hälsar.

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.Glad

korseett
0

god kväll

Jag har haft en toppendag!