Healing iFokus

Healing

Läst 756 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 5/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla!

Har sovit som en stock inatt och vaknade av att solen sken så fint.

Jag hoppas och tror att alla gör sitt bästa för att den här dagen ska bli ihågkommen!

nillanb
0

Godmorgon Gunilla och alla andra Glad

Ja i dag lyser solen…än så länge och morgonen är så vacker trots astma och allergi så njuter jag av alla under som sker i naturen nu… det är magiskt!

Ha en fantastisk dag allesammans!

Loet_old
0

Go morgon

Strålande väder idag,får se vad dagen bjuder på.

Ha en bra dag alla.

Indiania
0

Godmorgon på er!

Strålande sol här också. Har sovit väldigt gott i natt! Nu är det dags för lite frukost. Sedan får jag se vad dagen bjuder på!

Ta vara på er och njut av dagen! Glad Kram indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

God morgon alla sköna.

Här skiner solen och det är en ren fröjd att se hur allt bara grönskar och slår ut. Promenaden idag var lite annorlunda, Siri  har börjat löpa och hon luktar och kissar på allt som hon kommer åt. Hon försöker tillochmed lyfta på benet mot träden. När inte det går så klättrar hon  upp på en sten eller annat som är i lite högre position.

Hon är för rolig att se.

Ha en bra dag alla och var rädda om varannKyss

JILE
0

Godmorgon Gunilla och alla ni andra, ja jag sov också så bra så vi höll på att somna om när klockan ringde. man drömmer så mkt tokigt tycker jag.Glad

Idag ska jag på behandling jag och dotter. Hon får hypnos och jag akupunktur. jag för nack och muskelbesvär och hon för astma-allergier och oron i skolan.

Ha en härlig dag i solen även om jag har fått upp lite moln på min himmel.

Kram Jile

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Solen skiner och promenaden var härlig i morse och jag hittade lite skare att gå på (gick ut lite tidigare).

Ser hur allt som har brytits ned börjar med att vakna till liv igen, genom att sätta nya frön, skott eller …

Bland allt det gråa och trista finns underbara liv så titta er omkring och upplev det själva genom människor och dess natur.

/kram Spanaren

Hoppfull
0

God Förmiddag på er!

Här är det ännu en grå och kall dag, den goda vårvärmen vi fick är som bortblåst och det är vantar och mössor på igen, känns lite drygt får jag nog erkänna när vi är en bit in i maj och man bor i småland.

I övrigt firar vi födelsedag här idag, sista barnet blir tvåsiffrigt Skrattandeoch vi har varit uppe tidigt och sjungit och öppnat paket!

Själv mår jag faktiskt inte riktigt bra, är inne i en period av mycket värk och sömnstörningar. Till det kommer massor av funderingar av det tyngre slaget… man undrar vad det är som processas just nu.

Jag önskar er alla en riktigt fin och bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

snoflinga
0

God eftermiddag! Härligt här även om vi inte har sol och vackert, jag ska snart i väg på ett spännande möte som ger lite pirr i magen, och det händer mycket angående framtiden just nu - till och med så att jag har svårt att välja, så många alternativ som verkar ploppa upp :D

Ha en skön lillelördag allihop!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

god middag

Sitter här jag med min uschla huvudvärk som bara blir värre. Så trött på detta nu. Stel i nacken är jag med efter att jag skurade verandan igår. Hade tänkt att olja in den idag men orkar liksom inte.'

Ha en bra dag alla

snoflinga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skickar en hälsning från kvällens ridtur och bokskogen med sin underbara färg Skrattande

Mötet gick bra, kändes det som Cool håller tummarna nu, för att det gick så bra som jag hoppas…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

äkta bokskog *ler drömskt* Den är så vacker nu när det börjar skira i löven