Healing iFokus

Healing

Läst 555 ggr
Anna-Helga
0

God morgon 4 Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon vänner!

Idag ska vi och hjälpa en vän som just flyttat att få lite ordning i hennes kaos! Sedan är det ju Tisdag och cirkel! Återkommer med rapport om den som vanligt!

Kram alla och ha en strålande dag! Cool

[GunillaF]
0

God morgon alla!

Jag önskar er den bästa av dagar!Glad

Indiania
0

Godmorgon alla!

Vilken vacker bild Anna. I dag är det sol. Rörmokaren kommer i dag, äntligen slut på min droppande kran i köket.Tänk vad jag blivit dränerad på energi.

Ha en underbar tisdag! Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Godmorgon Anna-Helga och alla ni andra Glad

Jag behöver en stilla stund för att samla lite mod och lugn inför tandläkarbesök i dag.

Önskar er en underbar dag !

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Många olika saker på gång här, flytthjälp, droppande kranar och tandläkarbesök… Lycka till allihop!

Själv ska jag både försöka jobba undan en del, samtidigt som jag ska försöka ta det lite lugnt i det fina vädret.

Under tiden jag har varit iväg på kurs så har det blivit vår på allvar här. Björkarna har slagit ut och de har nu en sådan vacker skir färg Skrattande

Önskar er alla en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[rore]
0

Godmorgon!

NU undrar jag lite vart solen tog vägen,Obestämd, Det har ju varit så fint i helgen när jag jobbade,, Glad

och nu när jag är ledig,, har den rackaren gått och gömt sigFörvånad..

Jaja,,vi har väder i alla fall och det får jag vara glad förOskyldigFoten i munnen

Ta hand om er,,,

pearlnharmony
0

God morgon

Lycka till allihopa med era olika bestyr som kommer att pågå idag, blir svettig bara jag läser Flört

Själv skall jag snart ta mig en liten retreat nere i min lokal för lite meditation och reiki, behöver det starkt idag… Känns som ngt kommer att hända idag. Bra eller dåligt, det vet jag ej men ngt omtumlande ialf…

Kram på er alla

[Spanaren]
0

Hej alla!

Underbar bild Anna-Helga Glad 

Hos mig skiner solen och allt är underbart/ kram Spanaren

Hoppfull
0

Hej på er!

Oj vad trött jag var idag… sov länge när dottern hade gått till skolan! Är lite ledsen över kylan som slagit till igen…

Solen kan inte bestämma sig för om den vill gömma sig bland molnen eller skymta fram lite.

Idag ska vi på uppföljningsmöte med rektorn på dotterns skola.

Jag önskar er alla en kanonfin dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

majlar
0

God förmiddag alla sköna. Här är det mulet, lite ljummare i luften.

Ha en fortsatt bra dag

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon anna-Helga och alla andra kära vänner.Glad

Har kommit av mig med mina sysslor för ett tag.

Ambulansen körde upp till mina grannar som är i 70 årsåldern. De höll på och kapade så jag trodde de hade gjort illa sig, men det var frun som hade brytit av sig lårbenshalsen pga av skört skelett…stackars människa, vilken smärta ,morfinet hjälpte inte.

Idag ska jag på sittning och det ska bli intressant.

Plockat bort 2 fästingar tjocka på katten trots frontline….Rynkar på näsan

Ha en bra dag alla.

Skickar med en bild på min lilla ängel med hjärta jag köpte till trädgården…

Jile

korseett
0

god förmiddag!

Ligger efter i arbetet här hemma med att få butiken klar och jag öppnar idag för säsongen. Men eftersom jag är på landet är det nog ingen fara och hänger jag inte ut några flaggor eller ställer ut skyltar så får jag nog vara ifred. Vilken företagare jag är som inte vill ha kunder hit idag haha!

Har inte gått ut nåt större med att det öppnar heller i tidningarna så det blir nog lugnt. Jag ska fortsätta inventera makeupen och sedan blir det storstädning av lillstugan(butiken).

Har börjat elda för varmvatten nu och så ringde min frissa och frågade om jag hade glömt henne och det hade jag ju eftersom jag skulle ha varit dit och klippt mig kl 10. Nu får jag betala halv avgift, surt men helt rätt eftersom det är hennes arbetstid det handlar om och jag har likadant för mina kunder.

Ha en bra dag alla!

snoflinga
0

#10 Vilken fin ängel! Oskyldig

Här är det gråmulet, men det växer så man nästan hör hur det knakar i buskar, träd och gräsmattor! I kväll ska jag till sommarstallet och se till de nyblivna sommarhästarna Skrattande De är så glada när de får flytta till sommarstallet, särskilt gammeltanten som är väldigt fäst vid huset och hagarna där, det är hennes HEM här i världen, vart hon än flyttar så är sommarstallet hemma för henne.

Sen någon dag ska vi och titta på tapeter, två av smårummen på ovanvåningen är nu klara och ska bli tapetserade… Storarummet är nästan klart men väggen mot de andra två rummen fattas ännu, sen kan vi tapetsera även där Cool

Ha en härlig tisdag! Anna-Lena, jag är så avis på din kurs Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Loet_old
0

Go eftermiddag.

Har varit på begravning efter en god vän. annars är det en varm och solig dag.

Ha en bra fortsättning på dagen.

[rore]
0

Kramar om dig i tanken Loet,,,

Loet_old
0

Tack för omtanken rore.Glad

snoflinga
0

Kram kram Loet!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Vill också krama om dig Loet! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Skickar en cyberkram till dig Loet!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

#13 Sänder en medmänsklig tanke till dig i denna stund.

/kram Spanaren

Loet_old
0

Tack alla det värmer.Glad

JILE
0

Tack Snöflinga, älskar änglar.

Kram till Loet…

Jile

korseett
0

lite sent men en kram till dig Loet