Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 645 ggr
[okkrip56]
0

Hjälp önskas att få styrka, mod, trygghet, kraft

HeJ!

Önskar få hjälp med healing att få mer tilltro till mig själv, styrka, trygghet, mod i saker/situationer, mot vissa personer där kemin inte stämmer, när uppmärksamhet riktas mot mig - blir lätt nervös då känns obehagligt.

Jag har lärt mig o förstått också att det är jag själv som påverkar hur jag vill ha det, må och uppnå. Just nu är det att jag önskar att det blir ett förhållande mellan mig och en man som jag träffat nyligen, har blivit förtjust i honom.  Jag skulle vilja hitta ett lugn i detta och inte känna oro "när o om han hör av sig".

Det är kanske för mycket att önska hjälp med healing,  för dessa saker,(ej så kunnig på området) men de är en röd tråd i mitt liv. Sedan har jag ju min hälsa (astma o allergi, ssk ögonallergin som är besvärlig)

Är för övrigt ny här och tycker det är intressanta saker man får läsa om!

Kram

Okkrip56Glad

[GunillaF]
0

Hej Okkrip56

Ett bra sätt att styrka sig själv är att affirmera. Du tänker goda tankar om det du vill åstadkomma. Tankar som om det redan inträffat det du önskar.

T.ex. " Tack för att jag och mannen jag träffat nu har ett förhållande"! "Tack för att jag mår så bra i min astma och allergi" !"Tack för att min astma och allergi är borta"!

"Tack för att jag kommer såå bra överens med xxxx"!

"Tack för att jag funnit lugnet i mig själv och nu kan möta nya situationer utan att bli nervös"!

När du affirmerar på det här sättet så måste du verkligen mena det du säger/tänker. Från hjärtat! När du tänker/säger så här så börjar du leva och tro därefter. Mycket bra metod.

Jag skickar styrka till dig. Det här kommer du att klara finfint om du bara ger dig sjutton på det. Du är mycket, mycket starkare än du nånsin tror!

Kram på dig!Glad

tilja65
0

Visst går det att önska healing för de saker du tar upp. Jag skickar till dig om 10 minuter. Om du vill så sätter/lägger du dig tillrätta och tar emot. Healingen kommer fram oavsett om du försöker känna in den eller ej.

Kram och lycka till i livet!
Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

välkommen hit!

skickar healing så att du får hjälp att finna lugnet. Gunillas tips är bra!

[okkrip56]
0

Tack så hjärtligt!

Kram Okkrip