God morgon 29 april
God morgon.
Känns som att jag har tagit mig över tröskeln.när det gäller min vårdepp,som är ständigt återkommande varje år.och ser mer positivare dag för dag.
Ha en riktig bra dag alla,med vad ni nu tar för er!
god morgon!
Du Loet käkar du extra D-vitamin? det hjälper bra vid depp
Idag ska jag ringa support för min vpntunnel som ska fixas det sista. Sen blir det staden och sjukhusety för den sista sprutan och så lämna in glasögonen för nya glas och så slutligen massage! Sen blir det bokslöut och deklarationer för hela slanten
ha en bra dag
Har inte testat D-vitamin får väl prova på.tack för tipset korsett
God morgon.
Nu, efter att ha healat ett helt gäng, känner jag mig pigg och redo att ta itu med dagen!
Ha det gptt!
Godmorgon på er 
Härligt loet att du klivit över tröskeln nu 
Korseet så härligt med massage 
Själv känner jag att min allergi på allt det andra känns väldigt tungt just nu.
Men så är det varje vår..så jag har vant mig.
Ha en fin dag alla!
#2 Holistics på hälsokosten köper du för de tycker jag är bäst. och minst två av dom varje dag

God morgon på er!
Idag känns det roligt att gå till jobbet. Jag har äntligen fått lite mer att göra! Dagarna har segat sig fram och det är bara så tråkigt, jag vill ha fullt ös när jag ändå är på jobbet.
Ryggen och nacken är fortfarande skit men jag tar mina tabletter och sen ska jag försöka heala mig själv lite på lunchen.
Loet - välkommen tillbaka!!!
Korseett - fullt upp som vanligt. Tur du har en masage inbokad oxå =)
Nillan - det är jobbigt med allergin, man blir så jäkla trött hela tiden. Sänder ljus och värme till dig!
Ha en finfin torsdag
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Loet: Skönt att ha dig tillbaks! Skickar en massa solstrålar till dig och önskar dig glädje och lycka!

Här är det hästdag i dag efter jobbet, så då hinns det inte med så mycket annat 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Tack Elpida !
God morgon Loet och ni andra!
Skönt att höra att du mår bättre Loet. 
#3 Tack för morgonhealingen Gunilla! 
#4 Nillan tar du inyte något för att underlätta allergin? Jag har stått emot länge men i går ficj jag börja ta mina piller.
Ha en härlig fredag! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
#9 jodå visst gör jag det… Näs spray, ögondroppar och tabletter. 
Jag började med tabletterna för flera veckor sedan…
God morgon!
Här börjar gräsmattorna bli så gröna och fina. Ser ut varje morgon i köksfönstret när jag gör te och det är så fin mörkgrön färg som börjar komma upp. Väntar på att man ska få se knopparna på träden också.
Nu ska jag plocka ihop det sista och sen åka till sjukgymnasten.
Ha en underbar dag allihopa!
God morgon alla
Idag fick vi snirkla oss fram Siri och jag, mellan nyvakna sniglar och maskar.
Så nu har maskätarfåglarna fest.
Önskar alla ljus och kärlek
God morgon alla fina!
Skönt att höra att det börjar bli bättre Loet, jag brukar också få en släng av vårdepp men har klarat mig ganska så bra i år. Den varade åtminstone inte så länge som den brukar…
Regnigt här idag, mycket trist men men jag har ju fått njuta av sol och värme i några dagar nu och man får ju inte bli bortskämd. 
Håller på att avsluta det sista här på konsultuppdraget, nya betesmarker väntar nästa vecka.
Ha en fin torsdag!
"Låt själen vara fri"

God Förmiddag på er!
Ja det är skönt när deppiga perioder ger vika för roligare dagar!
Här regnar det idag, eller har gjort i alla fall. Får se vad resten av dagen har att bjuda…
Låter som ni har fullt upp därute, ta hand om er!
Jag testar homeopatisk allergimedicin i år, först fick jag ingen effekt alls men när jag ökade dosen fick jag riktigt bra effekt. Och inga biverkningar som jag annars får av de äckliga kemiska medicinerna. Kanske vore värt att testa?
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nessan jag har då lidigt av vårdepp under flera års tid,men det verkar komma för min del med åldern.man påverkas nog mer av vintermörkret än man tror.
Korseett har inhandlat holistics på hälsokosten idag så får se hur verkan blir.men två per dag blir det inte för kraftigt,rekommendationen är en per dag.
Loet- nej det blir inte för kraftigt. Du kan tom ta mer men börja med två. Oftast tar det nån vecka innan det börjar röra på sig. Rekommendationerna släpar efter forskningen och vi skandinaver har ofta D-vitaminbrist. RDI är långt ifrån vad vi behöver när det är brist
Då kör jag på två stycken som du säger till att börja med.
ta dom med något fett eftrersom de är fettlösliga
Va bra att du säger det,tyckte dom såg lite mystiska ut.