Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 1330 ggr
snoflinga
0

Hästrapport till allhealing

Lägger rapporten här i fall någon mer är nyfiken :) I vintras hjälpte allhealing min häst en del, och jag lovade att avlägga rapport längre fram. Nu kändes det som att det är dags att avge den…

Hästen KÄNNS superfräsch, så därför har varken massör, kiropraktor eller equiterapeut kollat honom, så hur status ser ut ur deras synvinkel vet jag inte, men jag ringer inte ut någon när jag inte har någon anledning. Fick småpanik för några veckor sedan då det strulade med ridningen och valde att köra in till veterinären för en grundlig undersökning - var säker på att min häst skulle uppvisa rejäla ryggproblem och sedan få avlivas (ja, jag är en katastrofmänniska). Kom in till veterinären som först klämde igenom hela hästen och utförde en fullständig hältutredning, därefter fick jag rida och till slut konstaterades att våra problem inte beror på fysiska problem, utan helt enkelt på ridningen - jag har varit mesig och inte vågat rida som jag egentligen kan, fick en ridlektion på samma gång och då började kunskaperna ploppa tillbaks i huvudet igen och jag började RIDA. Det stämmer ju också med vad allhealing sade om att hästen inte jobbat så som han egentligen kan.

Så, jag åkte hem, ganska mycket fattigare men rejält mycket lyckligare.

Hästapållen hade kvar ryggproblem till ungefär veckan innan vi åkte in till veterinären, han hade inte ont men var väldigt konstig i ryggen när man klämde och kände där, gissar att det var någon reaktion som behövdes för att det skulle vända. Nu har han inte visat några sådana symtom på en hel månad! Sadlarna fungerar, han får inte ont av dem, och jag får vackert finna mig i att försöka stoppa om min dyra fina sadel för att se om den kan passa lika bra, annars får jag sälja den och hellre ha en sadel som passar mig lite sämre men hästen perfekt.

Hos veterinären (det var verkligen meningen att jag skulle göra det besöket, jag fick sån enorm hjälp trots att hästen inte var sjuk eller skadad) fick jag också tips om en tränare som kan passa oss, så om några dagar ska vi dit och träna.

Kort sagt känns det som att hästen mår superbra (vi var ju och rejsade på stranden i helgen, helt underbart!!!) och även om jag knappt vågar skriva det här, så känner jag sån lycka och en säkerhet inombords om att han är frisk och mår bra - jag går inte längre och undrar hur han mår varje dag, och han ser glad, nöjd och lycklig ut.

TACK TACK TACK allhealing för hjälpen med min hästapålle! Kyss Jag hoppas du kan känna glädjen och lättnaden jag numera upplever!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

Vad underbart! Jag riktigt känner glädjen genom skärmen!

sorgblot
0

Åå vad härligt underbart! Glad

Kristall47
0

Jag känner också stor glädje över att din häst blivit frisk och glad, så även du snoflinga.

Jag är även glad å allhealings vägnar, han har även varit mig till stor hjälp vid ett par tillfällen.

Kram Kristall47

Indiania
0

Vad underbart att läsa Snöflinga, jag gläds med dig och din häst! Skrattande Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

allhealing
0

Jag tackar och bugar aldra ödmjukast.

Det värmer i hjärtat att det blev så bra för er båda. Flört

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

tilja65
0

Vad fantastiskt att resultatet blev så bra för dig och din häst Snöflinga Skrattande Och vad roligt för dig Allhealing att det fungerade så bra och att du fick feedback på det du gjort.

Kram till er alla tre!
Tilja

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Elpida
0

Åh vad skönt snöflinga, nu kan du andas ut. Blir du lugnare blir säkert hästapållen oxå lugnare =)

Lycka till i fortsättningen!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

#5 Det är jag som ska tacka Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.