Godmorgon 27 april
I dag är det solsken igen och det känns ju bra.
Håller på att få färdigt mitt fotoalbum nu, sen skall det skickas i väg och jag får tillbaka det som en bok.Det blir spännande men det har tagit lite tid,
I dag skall jag klippa håret igen och nu har jag bytt frissa också.
Nu har jag babblat färdigt.
Ha en underbar dag i vårvädret! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

#0 åh, jag gav upp med mitt fotoalbum, tyckte det var jättekluddigt, men våra vänner har gjort på sitt bröllop och det blev jättejättefint!
Härligt med ny frissa - jag är sån fegis och vågar inte mig på nyheter fast jag egentligen skulle vilja 
Ha en underbar dag allihop! 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
God morgon!
Regn, regn, regn….. Men det blir rent och fint!
Kul att gå till frissan. Jag byter frisyr då och då. Det är roligt!
Ha en riktigt bra dag alla!
Godmorgon
Brrr här var det dimma och kallt. Lite frusen nu efter promenaden med Siri. Mötte två kärlekskranka måsar. Hanen strutta runt och fjäskade för honan som lyfte huvudet så han inte kunde komma åt att kyssa henne. Dom flyttade sig nästan inte när jag kom närmre.
Det är små kärleksmöten överallt nu i naturen.
Knopparna i björkarna spelar en melodi med sitt knäppande.
Kram och ha en fin dag.
#0 Har också tänkt att göra ett fotoalbum. Vet inte om jag har tålamod
God förmiddag !
Här är det gråväder…och kroppen värker..men det går väl över så småning om.
jag önskar er en härlig dag
god morgon
Idag blir det deklarationer för hela slanten men först ska jag röja upp lite på kontoret nu när maken har slutat slipa i rummet intill.
Ha en fin dag alla
Morsning i healingstugan 
Grått väder här med och det har regnat i natt.
Krya på dig Nillan och ljus och värme kommer här till dig.
#0 Har du gjort en bok till någon eller …
Ha en bra dag/ kram Spanaren
#7 Syrran fick en värdekupong från www.japanphoto.se när hon gjort sin fotobok som hon gav till mig och det är naturmotiv från olika ställen jag knåpat ihop med olika bakgrunder form o färg osv. det var kul men tog sin lilla tid. 26 sidor i A4 format.

Halloj på er!
Här i småland är det soldis idag men drygt 13 grader varmt!
Får se vad dagen har att bjuda på…
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#8 Tack för svar och jag har sett en sådan här fotobok av bröllopsbilder och den var urtjusig och det blir din bok också 
Good förmiddag
Solen skiner, fåglar kvittra, tvättmaskinen surrar och jag sitter med fötterna på bordet haha
Idag blir det chilla och kanske en liten promenad.
Ta hand om er!

#11 Åh, jag hade en chill-kväll igår, jobbade på dagen och sen när jag kom hem värmde vi lite rester, sen slappade jag HELA kvällen - så UNDERBART! Ibland behöver man bara göra ingenting!
#1 Precis! Vi såg på film igår kväll, den 4:e i Millenium-serien. Hur bra som helst! + för att den är utlagd på SVT Play. Men nu har de nog tagit bort de första avsnitten, annars hade du kunnat kika in där och chillat lite ikväll med 

#13 Jag är så mesig så jag klarar inte av dem - hela jag mår jättedåligt och jag är ett nervvrak efter att ha sett den tredje filmen, jag gjorde det enbart för att ställa upp för min sambo (som alltid får se romantiska komedier med mig annars). Så lilla mes-snöflingan får hålla sig till"Den där Mary" och sånt som inte är så psykiskt gripande

I kväll blir det stallet som vanligt, men hästarna fick sova ute i natt så det betyder att jag inte behöver mocka *lyxigt*
Jag läste böckerna som jag tyckte var jättebra. Såg den första filmen på bio inte alls lika bra så jag såg ingen mer.
Sambon har sett alla tre filmerna på bio plus att han ser Millenium på TV nu. Han tycker det är jättebra…..
vi körde ett milleniumrace här hemma för ett tag sedan , en film om dagen- tyckte att de var jättebra men de rörde upp mycket känslor
Ja jag tycker de är jättebra! Så gillar jag Mikael Nyqvist som skådis också och svensk film för det mesta. hihi
Men Snöflinga jag tycker du ska fortsätta. Du måste ju få veta att det slutar bra. För det tror jag! 

#18 Men jag såg ju den tredje så jag vet att det slutar lyckligt 
#18 Haha så kan man se det också. =)

Tycker att millenium filmerna är kanon och dessutom är de samhällskritiskt granskande. Det våld som hon utsätts för är ju ständigt pågående i vårt samhälle men mörkas och tystas ner. Dessutom tror jag att samhällets vård i sitt sämsta kan vara förödande för individen. Sedan förstår man ju att den delen är väldigt tillspetsad, men ändå.
Jag tyckte filmerna var super även om jag satt och nästan svor högt emellanåt!

#20 Det är därför jag har så svårt för dem, för att sånt här händer men en del kommer aldrig ut och det är det som känns så orättvist 
Nu ska jag berätta något annat! Har suttit nån timme eller så och solat mig på balkongen, i bikini! 

#22 Gud vad härligt! Här är molnigt men varmt 
#23 Ja, men det började blåsa för mycket så det blev kylet att sitta så naken. Men det var nog bra jag gick in. Känner i ansiktet att jag varit i solen. hihi Men gott var det!

Åh så ljuvligt! Jag har suttit ute en stund jag med, men knappast in bikini!! 
#25 Jo det var skönt, men så fort det kom en vindpust vart det inte så varmt och så började det ju blåsa mer. Men det känns att sommarn är påväg!
Go eftermiddag
Solen tittar fram men blåsigt.det märks skillnaden i vårt avlånga land,än finns snö kvar fast den har minskat rejält.ska ut en sväng på havsisen och se om det har kommit några sjöfåglar i havsvaken.
Ha en bra dag/kväll alla.
Godkväll säger jag då :-)
Har varit en härlig dag, tvättat lekstugan som ska målas snart. Skönt när saker blir gjort.
Skulle behöva klippa mig jag med..tänk så man drar på att ringa frissan.
Varit till apoteket, passat på att ta ut allergimediciner till dotter nu när man har gratis. Astmamedicinen var det svårt att få tag på, antagligen pga av pollentider kan jag tro.
Ja milleniumfilmerna var bra men hemska…detta försigår här i Sverige fortfarande. Olof Palme, Torbjörn Fälldin var inte bättre de.
Såg ett program på tv där de avslöjade att Olof Palme och högt uppsatta politiker "delade" på ett luciatåg. De utnyttjade små tjejer…Fälldin som man tog för en lugn och bra person när man var ung. I de lugnaste vatten….
Jag blir så upprörd av dessa män som gör så här mot kvinnor.
#28 Ja det låter som en härlig dag
Skönt att få saker gjorda och fixade.
Ja usch, det finns mycket skitfolk..