God morgon 26 april
Solen försöker komma igenom molnen i Skövde men lyckas inte fullt ut…
Ser fram emot en ny vecka med nya friska utmaningar
Kram på er alla!
God Måndagsmorgon.
Jag tänker göra något riktigt bra av den här dagen!
Hur/vad tänker du göra?

Jag skall klippa mig idag…äntligen 
Sen har jag en reiki-kund och så ska butiken vara öppen under em…

Morrn morrn!
Här är jämn kamp mellan slöjmoln och solen, vi hoppas solen går segrande ur kampen!
I går tände jag ljus och rökelse och masserade en väninna som fått lite nackspärr. Jag avslutade med Reiki - och hon somnade så gott på madrassen att hon fick sova en liten stund. Själv har jag sovit väldigt gott i efterdyningar av oljor och rökelse =)
Snöflinga - det låter helt fantastiskt härligt!! =)
Önskar er en fin start på veckan!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
godmorgon
strandritt är härligt! Det var plusset när jag bodde i Lomma och hade hästen med mig där- vad vi galopperade på Lommabuktens stränder.
Jag är fortfarande krasslig av förkylningen med nästäppa och harsken i halsen. Får jobba med deklarationer idag förutom de timmar mitt på dagen då jag ska åka till stan och ha butiksöppet. Inga behandlingar idag heller och jag tror jag får hjälp att ägna mig åt ekonomin nu det sista istället.
Ha en bra dag alla
Hej!
Vi kom in för en stund sedan efter vår vandring på skaren med en halvblek sol som smekte in oss.
Satte mig ned och mediterade en stund i en solig öppning.
Livet är väl bra härligt
/kram Spanaren
God morgon!
I dag var jag svår att väcka
Hade en trevlig dag hos min syster i går och hon fick healing det som var kul var att hennes dotter också ville ha healing och hon är bara 19 år. Underbart när jag kan glädja mina nära.
Ha det gott i dag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag en gång till.
Jag skrev i morse men det försvann. Här är solen lite trög idag, hon vet inte om hon ska blomma ut eller gå i moln. Värmen börjar ta över från kung Bore, det är dags nu.
Idag var Rödhaken på humör och kvittrade och visade sitt fina oranga bröst. Man blir så glad av alla vårtecken.
Kram
#8 Finns det något vackrare än rödhakens serenader? 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag!
Här är lugnt, solen lyser lite blekt genom molnen. Jag ska till sjukgymnasten idag. Mailat lite om en faktura som Bonnier inte vill skicka till mig och ingen bekräftelse på beställningen har jag fått av dem heller.. Får hoppas det löser sig nu.
Känns som om det kommer bli en ganska bra dag.
Ha det gott alla goa!

God Förmiddag från mig med!
Här är det disigt men solen tar sig igenom emellanåt.
Idag har jag gjort färdigt min deklaration, guud vad skönt att ha det gjort!
Ska försöka ta mig ut en sväng på eftermiddagen idag!
Ha en skön fortsättning på måndagen allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#9 Ska nog ta mig en promenad lite senare och krama mitt träd. Förhoppningsvis sjunger han fortfarande tillsammans med koltrasten.
Det är ljuv musik och balsam för vintertrötta öron
Kram
Hej och God middag på er alla!!
Soligt och riktigt skönt väder där ute,,

God kväll!
Här har vi haft en underbar vårdag, efter jobbet satte jag mig på en bänk i solen och bara njöt av värmen och allt det vackra.
Kram/ Toyan
Solen orkade i södra halland. Fantastiska vårväder där temperaturen steg till hela 20 grader på eftermiddagen.
Lycklig i hela själen som suger åt sig allt ljus…å vad jag längtat efter det här
Hoppas solen når er alla goa här
Kram på er