Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 770 ggr
Anna-Helga
0

Cirkeln igår

Igår var det roligt som vanligt!En stunds meditation och fika sedan var det igång!

Vi började med en övning där vi satt på stolar mitt emot varann två och två i en lång rad. Vi fick tre minuter på oss att först plocka upp en symbol och utifrån den ta in en kontakt till den mitt emot! 30 sekunder till feedback och sedan byta stol till nästa! Snabba bud, men det var roligt! Man hann ganska mycket ändå på de minuterna!

Sedan satt vi två och två och gjorde först en avläsning och sedan plockade vi in en länk, för att känna skillnad på vad som är vad. Mycket givande övning!

En underbar kväll återigen och jag är chockerad över vad bra det fungerar! WOW! Jag trodde inte jag skulle klara att vara med i denna gruppen, men det gick galant faktiskt!

Ikväll är min man iväg på första cirkelträffen med Västeråsljusen! Spännande!

Kram!

Elpida
0

Det låter så himla roligt och jag är inte alls avundssjuk på alla som får gå roliga kurser - Näää då - inte ett dugg…Flört

Var sak har sin tid som det heter… Vad kul att din man delar ditt intresse, så mycket roligare och enklare att få träna lite extra hemma då Skrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Anna-Helga
0

#1 Japp träna hemma och så slipper jag ha dåligt samvete att jag är borta på Tisdagar! Tungan ute

Hoppas han får ut lika mycket av det som jag! Han är öppen och intresserad så jag tror det blir bra! Flört

[Spanaren]
0

#0 Så kul att det gick bra för dig denna gång också Flört 

/kram Spanaren

Anna-Helga
0

Det är så avslappnat och så skön stämning! Så glad att jag hittade Köpingsljusen! Tungan ute

Indiania
0

Vilka härliga övningar ni hade Anna och vad kul att det går så bra.

Hoppas din man också kommer att gilla sin cirkel.

DEt är väldigt mysigt att få följa dig ! Flört Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-Helga
0

Hihi tack Indiania! Han är lite uppe i varv och glad i alla fall! :)

snoflinga
0

Härligt SkrattandeSkrattandeSkrattande jag blir så glad av att läsa dina rapporter, det är som de säger, delad glädje är dubbel glädje Flört

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

nillanb
0

Visst är det kul att känna att det fungerar… ni verkar ha det riktigt trevligt !

Hoppas din man tycker att det är lika utvecklande som du !

Mysan59
0

Va kul det låter! Roligt att din man också är intresserad och engagerad.

[rore]
0

Spännande Anna-Helga,,,, och visst är det kul när responen kommer.

Jag gläds med dig….Glad

Spännande att "gubben" din också ska iväg på cirkel,,,

Anna-Helga
0

Vad ni är gulliga! Glad

Anders ska gå en gång till. Det blev visst mycket prat och personliga erfarenheter på första cirkeln, men det blir säkert bättre! Anders har lite svårt för att man gör massa annat än det man ska, så det är bara att hoppas att det blir mer strukturerat och tid för övningar framöver!

Kursen började halv sju och de hann bara meditera 20 minuter och själva övningen hann de inte igång med förrän kvart i nio… Man skulle stå med en person bakom som hade händerna på ens axlar och känna in saker om personen bakom. Det tyckte han var roligt!

Jag rapporterar vidare!

Kram!

tilja65
0

Vilken spännande kurs du går Anna. Kul att det går så bra också, då växer självförtroendet Skrattande

Jag läser gärna mer om era övningar och om hur det går för dig/er Kyss

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Anna-Helga
0

#12 Tack, vad roligt! Glad

majlar
0

Kul att få läsa om din kurs. Man blir avis. Kyss