Healing iFokus

Healing

Läst 461 ggr
Indiania
0

Godmorgon 17 april

I dag är det mulet väder här, annars har det varit sol hela veckan.

Önskar er alla en fin lördag med det ni gör. Kanske har ni häcken full, kanske slappar ni eller är ute i era trädgårdar? Vad vet jag.

Gläds åt det ni gör!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

Våren är den bästa tiden på året och då man har som mest att göra.

För det som göms i snö kommer upp i tö.Skrattande

Ha annars en bra lördag på er alla!Flört

tilja65
0

Godmorgon!

Ja våren är verkligen en fin årstid! Här är det också mulet idag och lite blåsigt…

Önskar er en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Härligt med lördag…. lite att fixa hemma. Det blir gjort nu när det är grått och mulet.

Ha en skön dag alla !

Anna-Helga
0

Grått här med, men vi har saker att göra inne också! Cool

Kram!

[Spanaren]
0

Hej!

En helt underbar morgon har jag och vovven haft. Det var minusgrader i natt och en underbar skare fanns att gå på.

I kväll blir det sällskapsspel med goda vänner Tungan ute

Ha det/ kram Spanaren

Anna-Helga
0

#5 Skare? Oj, här är snön helt borta! Var bor du?

sorgblot
0

God förmiddag, nästan lunch

Sovit gott inatt till kl 10:20 idag ungefär Skrattande Det är mulet och blåsigt här med. Kan ju vara askan från Island som gör det så mörkt. Men här försöker solen skina egenom. Ser ett svagt sken..

Klippt ut det sista mönstret nu på fm och igår lyckades jag sy på ena halvkilen på ena bakstycket. Idag ska jag iväg på hantverksmöte hos en kompis. Ska bli trevligt.

Ha det så fint allihopa!

[Spanaren]
0

#6 I norrbotten och nu snöar det lappvantar Tungan ute

snoflinga
0

Har varit hos hästen och tagit hand om honom och en av de andra pållarnas hovar (hon kom hem igen häromdagen efter att ha varit utlånad och jag upptäckte då att hon har hål i sina hovar Gråter). Red en underbar tur trots blåst och mulet, men jag var glad att det inte regnade Skrattande

Sen kom jag hem och pga lite problem hos mig gör jag just nu ingenting mer än att sitta och läsa boken "Bättre självförtroende" av Beverly Hare. Den är riktigt intressant och när jag läst lite mer och sambon slutat bygga ska jag använda mig av det jag läst och se vad det kan göra för mig…

Sen blir det att träffa våra härliga vänner, det var säkert tre helger sen vi sist umgicks, och det känns som en hel evighet, vi har saknat dem så!

Hoppas ni alla har och får en underbar lördag! Kram kram kramelikram Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

God kväll! Tåget hem går nu iväg från Stockholm. Det har varit en skön kryss även om isen väsnades mot skrovet och jag hade svårt att sova. Beräknas vara hemma bortåt halvtolv.
Ha en skön lördagskväll alla!