God morgon 15/4
Lite grå daskigt på himlen ännu så länge,, men dagen kan ju bli fin och bra ändå!
Jag har fastnat för känslan av Tacksamhet…
"Det som glädjer mitt inre. Skänker tacksamhet och fyller mig med kärlek"
Önskar er alla en fin och kärleksfull dag.
Godmorgon Rore och alla andra!
Låter så fint det du skriver om tacksamhet Rore! Visst är det en härlig känsla 
Just nu läser jag en mycket gripande och annorlunda bok av Lorna Byrne. Den heter "Änglar i mitt hår". Har ni läst den? Jag är som uppslukad 
Här lyser solen så fint, så det blir nog ännu en fin dag, lite kyligt än så länge men det blir nog snart varmt och gott.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er 
Tacksamhet… en fantastisk känsla som när den går på djupet verkligen förändrar och vänder livet till ett lättare mer glädjefyllt liv
Tack rore !
Ha en härlig dag allesammans !
Eftertanken har kommit till mitt huvud i dag!
Flyg inställda i norr pga. vulkanaska från Island och detta mikroskopiska stoft kan orsaka motorhaveri m.m.
Så små vi ändå är i allt det stora!
Hej och hejdå från Spanaren 
Ps Tack för boktipset Tilja
Tacksamhet känner jag verkligen idag.
I förrgår hade jag 79 i sänka 38,2 i morgontemp och inflammation i tarmfickorna. Åkte till husläkaren för penicillin (normalt brukar jag bli inlad några dagar på sjukhus, men har inte tid).
Idag är jag feberfri, med hjälp ovanifrån! 
Jag har 11 kunder torsdag - söndag och kan inte svika folk som åker väldigt långt för att komma till mig!
Tilde om du läst ut boken före kursen i Kista får jag låna den då?
Den har inte kommit ut än - har du köpt den via en bokklubb?
Kram på er denna härliga dag!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

God morgon!
Vad bra att du påminner oss Rore, det finns få saker som värmer upp hjärtat så fort som när man tänker på allt man har att vara tacksam över!
Här skiner solen idag också - det är så härligt! Igår gick jag på lunchen och köpte årets första glass - mums!
Önskar er en härlig torsdag!
Carip - jag hoppas att du håller hela helgen nu och får må bra!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Tacksamhet är något jag känner, det finns mycket att vara tacksam över.
#1 Jag har läst boken " Änglar i mitt hår " och jag kände när jag läste boken är detta möjligt?
#3 Ja vi är små i det stora och naturens makter rår vi inte på.
#4 Oj då carip det var hög sänka, tänk att du redan är feberfri, tur att du fick hjälp……men var rädd om dig.
Har du inte fått tag i boken innan du kommer till Säffle kan du låna boken av mig, eller vill du jag skall skicka den till dig nu? Jag fick tag i boken genom en bokklubb.
Önskar er alla en härlig dag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiana - jag kan låna den när jag kommer till dig om jag inte får tag på den tidigare! Tack för erbjudandet!
god morgon alla!
sitter på jobbet nu och ska snart ta tag i faktureringen igen. Idag behöver jag få färdigt för imorgon ska jag med systersajten kolhydrater på LCHFkryss.
Ha en bra dag alla
God morgon.
Jag hoppas ni får en bra dag!

God Förmiddag!
Ja Tacksamhet behöver jag jobba lite på just nu… visst är jag tacksam över familjen och huset och livet i stort men det är inte riktigt bra just nu och jag känner mig inte alls tillfreds…
Ska ta mig ut i solen en stund och så måste jag åka och byta en olivolja som är grumlig och full med slaggprodukter.
Jag hoppas att ni alla får en väldigt väldigt bra torsdag!
#9 Ha det så kul i helgen!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon!
Ligger fortfarande i sängen och njuter. 
Fick sån sökarlust, bibliotekarie som jag ska bli
, så jag sökte på boken. Hittade den på engelska Angels In My Hair från Bokus.com, flera från Bokia.se Angels In My Hair och även hos Adlibris.com Angels In My Hair. Hoppas det kan vara av intresse!
Jag ska snart gå upp och äta frukost, sen ska jag ge mig i kast att baka mitt bröd så det hinner jäsa lagom innan jag ska iväg.
Ha en skön morgon och fortsatt dag
Oj oj kunde inte sluta söka här. Hittade några varianter av den på Amazon.com med engelsk text Angels In My Hair

Försov mig med 1.5 timma idag *mutter* men då jag tror att allt har sin mening så behövde jag nog försova mig idag. Känner mig pigg och redo att möta dagen :).
I em kommer en kund på healing-massage och sen kommer goda vänner över för att grilla.
Hoppas ni allihopa får en underbar torsdag!
Kramar till er alla
#4 Carip
Jag är ännu inte säker på om jag kommer att delta på kursen, men jag hoppas att det går vägen så att det blir så
Boken har jag fått låna av en väninna, men jag kan höra med henne om det är OK.
Skönt att höra att du nu blivit bättre med hjälp från ovan 
#7 Indiania
Jag är också alldeles förundrad över det jag läser, men tänker varför inte, allt är möjligt
Däremot har jag lite svårare för detta med hennes personifiering av Gud och när Satan nämns… Jag gör om den lite i mitt huvud, med tanke på att den är skriven utifrån hennes världsuppfattning och med hennes religiösa bakgrund.
Jag tycker att boken är enormt vacker i sin handling, men också sorglig.
#12 Sorgblot
Vilket arbete du lagt ner med att hitta information om boken. Tack 
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla. Ja det är mycket man har att vara tacksam över. När man tänker efter är det vääääligt mycket.

Kram till alla 
#13 Vi tycker nog i stort lika om boken men vissa saker hon upplever har jag svårt att ta till mig även om jag försöker.
Skall väl inte avslöja mina tankar för mycket ifall fler vill läsa boken.
" Var nära naturen - var när dig själv "
#14 Jo så svårt var det inte. Sökte den i en bokaffär och fick det engelska namnet så bara att söka vidare på det 
Den svenska varianten finns utlagd på bokaffärernas hemsidor men finns inte att köpa utan man får bevaka den och så får man ju ett meddelande när den finns utkommen. Så håll utkik alla som är sugna!
Tilja jag hoppas få se dig i Kista!
Du behöver inte låna ut boken då Indiana erbjudit mig!

carip: vilken tur att universum hjälpte dig att bli bättre så fort!
Själv drömde jag mardrömmar om en spindel i morse, tyckte det var jättejobbigt (jag är inte särskilt spindelrädd egentligen) och var tvungen att googla på drömtydning. Det jag hittade säger att spindlar i drömmar betyder tur - får väl hoppas att drömtydarna har rätt 
Hoppas ni alla får en fin dag!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
snöflinga i Solögas bok står det:
Spindel - Du tjänar på att ta det lugnt just nu. Min gåva till dig är att ha tålamod.

#20 Tack carip! Det känns faktiskt rätt så rätt just nu
Då slipper jag en del saker jag funderat över om jag ska eller inte ska göra nu, och vet att jag SKA lita på min magkänsla att vänta och våga tro på att det löser sig!
Godkväll i forumet..
Idag har jag tänt ett ljus både hemma och på graven åt lilla pappa som varit död i 17 år idag…
#7 ja denna bok talade våran reikilärare om att den var bra. Kanske skulle läsa den. Vi var ju på behandling hos våran shaman och akupunktör Peter i går. När vi kommit in i rummet tittade han bakom min dotters rygg och talade om att han såg en ängels ansiktskontur…fantastiskt. Har hört det när vi fick healing en gång att hon hade en stor ängel med sig.
Jag tycker det är så fantastiskt att de finns runt oss och jag kan inte se dom.
Ha en trevlig kväll ,väntar nu på att göra varm macka med dotter.
//Jile

#22 Det är så lustigt, när du skrev det där om ängeln som är med din dotter, så frågade jag mig själv om jag hade några änglar runt mig - bara sådär. Det roliga är, och det är inte första gången det händer, att jag då får känslan av att jag vet allting. Jag vet verkligen allt, men jag kan inte se det. Alltså, det går inte att förklara känslan, men det känns som att jag har alla svar inom mig, men jag kan inte ta fram dem och titta på dem, jag kan förnimma dem men inte se dem.
Undrar om jag någon dag hittar nyckeln för att komma åt dem?

#23 I sinom tid snoflinga, när du är redo är jag övertygad om att du hittar nyckeln. Ibland kan det nog till och med vara så att man vill för mycket så man liksom låser sig av att man anstränger sig.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#24 Du har så rätt så :) Alla gånger jag fått bilder av djuren tex har varit när jag INTE tänkt på något sådant alls, dvs varit helt i andra tankar! Har man bara lyckats en gång att få fram något, så är det lättare att hitta dit igen tror jag - men tills dess får jag irra runt lite :D