God morgon 13 april
God morgon
En glader tisdag önskar jag er alla muntergökar!
Godmorgon!
Tack så mycket Loet 
Här är det soligt och fint idag. Det känns som om det kommer att bli en riktigt bra dag på alla plan!
Nu ska jag strax äta lite frukost och sedan ska jag sätta igång och jobba.
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina

God morgon! Strålande sol i dag med! Underbart!
Nu är det dags att köra till jobbet, synd man inte är ledig och kan njuta av att vara utomhus 
Ha en härlig tisdag allihop!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
god morgon!
Lite rasslig i halsen men det är säkert ingen fara. kl 9 ska jag gå ut och gå med grannen igen. Annars är det hemmajobb förutom en tur till stan för en hypnoterapiomgång och lite handla.
Ha en strålande fin dag även om inte solen lyser men då får väl du lysa
God morgon alla. Ännu en härlig dag med sol och fågelsång. Jag bara älskar när koltrasten spelar och kvittrar. Det är nog det vackraste som finns.
#3 Korseett det låter spännande med hypnoterapi, blir du hypnostiserad. Det skulle jag vilja prova men vet inte om jag vågar.
Ha en fin dag och var rädda om varann
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3275&artikel=2776316
God morgon.
Ta vara på den fina dagen!
God Morgon!
Cirkeldag idag! Underbart! 
Kram alla!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Godmorgon på er alla 
I dag försvinner dagen i ett nafs, möten och läkarbesök är in planerat.
Ha en fin dag alla

Morgon!
Här lyser solen och det blir ännu en fin dag. Igår var jag och badade med lilltjejen, hon busade med kompis och jag fick några sköna längor gjorda. Hon somnade som en stock innan hon ens hörde hur Katla trillade ner i Karmanjaka fallen och dödades av Karm….japp, vi läser Bröderna Lejonhjärta hemma =)
Korseett, hypnoterapi - kan du inte berätta lite vad det går ut på, vi blir ju nyfikna =)
Anna-Helga - önskar dig en trevlig kväll på cirkeln =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon!
Det är sol här också! I går putsade jag fönstret i sovrummet och bytte gardiner ( då är det vår ).
I dag skall brorsan och jag iväg och besöka vår sängliggande farbror igen.
Önskar er en toppendag!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej svejs och sol här idag också 
Fåglarna kvittrar liksom jag gör, för idag är det endast min dag att förbruka, på det sätt som jag själv vill 
/kram Spanaren

Smyckestillverkning för hela slanten idag. Har fått en stor beställning på både halsband, örhängen, armband och ringar
Sen skall jag ut i trädgården och gräva ner en rabarberknöl som vi fick igår. Vattnas i munnen av all rabarberpaj som vi kan börja laga nästa vår
(den som väntar på ngt gått…;))

#11 Åh vilken härlig sysselsättning du har 
#10 Jag vill förbruka min dag i stallet, men blir nog inte poppis om jag flexar ut idag 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

God Förmiddag!
Önskar er alla en riktigt trevlig dag! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon!
Här lyser solen också. Frukosten har hamnat i magen. Igår köpte vi några blommor och lite ört att sätta i blomlådorna på balkongen. Så det ska jag njuta av och så ska jag rita av mina utklippta klänningar så jag får finfina mönster.
Hade velat börja baka med min surdeg som blir klar idag. Men så mycket orkar jag inte.
Ta hand om er!
#8 Elpida, det var kul att läsa för just idag har jag lagt ut en tråd inne på AB som handlar bl.a. om Hypnoterapi. Du kan läsa mer här
Med ljus och kärlek... Tina

Vad bra, jag skuttar genast dit
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus