God morgon 11 april
God morgon
Dags att stiga opp,för nu är det grannväders ute!
här åtminstone. länge sedan man fick se solen lysa upp såhär.
Önskar er alla en solig söndag!
God morgon tebaks. Här skiner solen och det är ljuvligt strålande blå himmel.
Ha en bra dag alla
Godmorgon Loet och Majlar!
DEt är ett underbart väder här också
I dag skall jag vistas ute en hel del.
Ha det gott alla! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon allesammans !
Härliga sol som lyser även här !
Jag önskar er en fantastisk söndag

God förmiddag!
Har precis satt i mig frukosten och hoppas nu att solen ska vinna över de stora tunga molnen - igår var det så grått och blött så det skulle inte göra ngt om vi fick känna lite värme idag.
Jag har lite Reikki att läsa idag så det får väl bli projektet innan Zumban ikväll
.
Trevlig söndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Vaknade fyra inatt, fick besök av min bortgångna mamma (sen länge tillbaka…). Svårt att somna om men trotts lite sömn så är jag relativt pigg ändå. Kan bero på att solen skiner från en klarblå himmel och temperaturen visar på +7.3 :).
Skall ut i trädgården lite och rensa och sen bär det av till stan för att möta upp en väninna. Lunch ute idag :).
Kram till er alla!
Efter några dagars frånvaro springer jag förbi och ropar HEEEEJ ! 
gomiddag alla!
Solen skiner men jag har ajaj i skallen, vilket jag haft i flera dagar nu. Lyckades igår få bort det mesta med hjälp av kulor på örat men idag går jag nog bet.
Ha en fin dag alla!
Trevlig lunch!
#7 om du inte testat Diklofenak så rekomenderar jag två 25mg om du har migränliknande symptom. Enda som hjälpt mig när det varit riktigt illa och jag gett mig på värktabletter.
Solen skiner som bara den här, fåglarna kvittrar ikapp och grannbarnen stojar. Men jag har ingen superdag ändå och nacken gör sig påmind. Ska dock försöka dra mig till stallet där de har pysseldag idag.
Önskar alla en skön dag!
# 8 jodå har förr knaprat diklofenak som godis ungefär med effekt bara i början men det finns inget som hjälper mer än akupunktur, massage, qi gong och hypnoterpi på min skalle tyvärr. Ska det vara piller som ska hjälpa får det bli nåt i hästväg..
#9 aj då :( Hoppas det ger med sig med lite sol och friska vindar :)
#10 tack det hoppas jag med på
God eftermiddag Loet och till er andra!
Solen skiner härligt även här,, ska ut och njuta av den snart….
Hej allihop! :)
Jag var ute extra länge i stallet idag, det är ett underbart väder! Nu ska vi äta lite mat och sen bara ta det lugnt!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Godkväll allihop! Här har det varit femton grader varmt och SOL :) Jag har varit hos mormor och hjälpt henne med en sak och lämnat några skor hon ska låna, och som tack fick jag med mig en hel del blommor hem (dubbla snödroppar, gul pelargonia och en tagetes(?) som ser ut som prästkragar). Sen var jag i stallet och tog hand om nyhemkomna ponnyns hovar, har fixat framhovarna häromdagen och hittade två djupa hål rakt upp i hovens vägg, så det blev till att tvätta, rensa och fila och skära rent, för att sedan skölja med väteperoxid. I dag var det ny tvättning och sedan fixade jag till bakhovarna så de är fina och användbara igen
Därefter blev det en ridtur på min söta häst, som skötte sig bra, och vi skrittade av ute på en åker med STRÅLANDE VARM sol i ansiktet!
Nu är jag precis hemkommen, så om en stund ska jag gå ut och plantera blommorna jag fick.
Önskar er alla en skön söndagskväll!!!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

God kväll!
Här har vi haft en underbar vårdag, sol och hela 18 grader i skuggan en stund.
Ha en fin kväll