Healing iFokus

Healing

Läst 482 ggr
carip
0

God Morgon 10 april

Blandad dag, inatt var det 8 år sedan min man dog hastigt. Hör Ted Gärdestads För kärlekens skull på radion, vemodigt.

Men jag har 2 Reconnectionkunder som väntar idag och sedan en tur till min mans grav - i regnväder tyvärr.

Men imorgon blir det vårSkrattande

Indiania
0

Godmorgon Carip!

Känner med dig i dag och vill ge dig en varm kram Kyss

Här är det solsken och hoppas det blir sol hos dig i morgon.

I dag blir det besök hos min dotter hennes sambo skall grattas!

Önskar er alla en härlig lördag! Skrattande

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

En varm kram till dig carip.

Det verkar som att det blir grannväder idag,hoppas på det.

Ha en trevlig lördag alla.med allt vad ni tar för er.Glad

korseett
0

god morgon

carip en kram till dig kommer här

Här är det otroligt fint väder men jag vaknade tidigt i morse med huvudvärk så efter både spikmatta och öronmassage gav jag upp och gick till spegeln och satte på kulplåster på nacke och ryggpunkter. Nu har värken lugnat sig.

Började att läsa en bok igår kväll om en kvinna och mamma som förlorat större delen av sin familj i Kao Lahk. Fortsätte att läsa den nu på morgonen och jag har gått från ilska till gråt på bara 100 sidor. En otroligt berörande bok om den nakna kampen i sorgen.

Idag ska vi annars få golvmattorna inlagda i hallen och undertrappen till det som ska bli städ och förråd. Äntligen börjar vi se att det kommer at bli klart. Men tapeter går vi bet på ännu tyvärr.

Ha en bra dag alla

korseett
0

det spökar på iFokus? samma inlägg efter två minuter…Obestämd

nillanb
0

Godmorgon allesammans

Min lilltjej skadade sig igår i när hon skulle göra en volt på studsmattan hon landade på nacken, vi satt på AVC länge.

Hon har har rejält ont och har sträckt musklerna i bröstryggen och kanske fått en whiplasch skada i nacken…. fy så tråkigt detta känns !

tilja65
0

Trevlig eftermiddag på er!

Känner med dig idag Carip!

Här är det mulet och lite regn idag, men det har varit så fint hela veckan så vi får vara tacksamma för det och njuta inomhus istället Glad

Önskar er en fin dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

pearlnharmony
0

En healingkram till dig Carip och en till nillanb´s lilltjej…

Solen skiner inte i Skövde idag. Blåsigt och småruggigt. Känns som om regnet ligger i luften.

Hälsomässan är i stan och jag önskade att jag kunnat suttit där, tyvärr kostade ett litet bord lite för mycket just nu för min skrala kassa :(, men, nästa år då sitter Pearl N Harmony där ;).

Gett min sambo healing-massage, hans öronvärk gick över :).

Önskar er alla en fin fin dag! Kram

snoflinga
0

Stora varma kramar till dig Carip Kyss Och till nillanb´s tilltufsade dotter!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

#5 Hoppas det går bra med din dotter Nillan, krama om henne från mig. Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

en kram till "lillnillan" från mig med