Rapport från cirkeln!
I Tisdags var det dags igen för att besöka Köpingsljusen för lite egen tid… Jag måste säga att det känns väldigt lyxigt att bara åka iväg hemifrån och ägna en massa tid åt mig själv!
Men jag tror jag behöver det… Måste berätta att när jag åkte iväg var jag stressad i vanlig ordning och när jag stannat på macken för att tanka ringde min man och frågade om det gått bra att komma iväg? Jaa sa jag lite irriterat, vad ska han tramsa och fråga det för? Då berättade han att grannen hade kommit inrusande efter att jag åkt med gråten i halsen, för jag hade backat över barnvagnen i stressen! Det låg förstås ingen bebis i vagnen tack och lov, men det visste ju inte hon! Så barnvagnen är alldeles platt…
Så kan det gå när man har bråttom!
Nåja, jag hämtade upp min vän Ingela på vägen och kom till Köping i god tid. Cirkeln startade i vanlig ordning med en stunds meditation. Denna gång fungerade det inte så bra för mig att komma ner i varv ordentligt, tankarna snurrade, jag hörde grannarna spola vatten, stördes av trafiken och kände mig allmänt okoncentrerad.
Sedan drog vi igång med en spännande övning! Vi skulle läsa av varandra, sk Psychic reading. Det har jag aldrig gjort tidigare, men det var väldigt roligt! Dels att de andra deltagarna fick läsa av mig och de fick fram så fantastiskt bra, men väldigt olika saker! Sedan var det roligt att få läsa av Rickard och så och jag förvånades över hur mycket saker jag fick till mig och jag undrade hela tiden var i all världen all information kom ifrån?
Så häftigt att känna att det bara kom en massa information, som Rickard dessutom sa att det stämde till viss del! (Kanske för att vara snäll? Hur var det med den saken Vintersaga?
)
Efter denna intressanta övning skulle vi ta in en kontakt från andra sidan åt en annan deltagare och turas om på det viset. Och det har jag heller aldrig gjort och jag trodde att jag skulle bli sittande och vänta på att få kontakt. Rickard hörde såklart min tveksamhet (vem lurar ett medium liksom?
) och sa att vi skulle leka och ha skoj. Döm om min förvåning när det plötsligt börjar rasa information över mig om en äldre man med orehört blankputsade skor och finkäpp, som hade ett piano för syns skull och som verkade sträng men egentligen var väldigt snäll…
Där satt jag och pratade oavbrutet i 10 minuter om en person som jag inte överhuvudtaget har någon aning om vem han är och ändå så var informationen fantastiskt glasklar!
När jag sedan tog in en kontakt åt ytterligare en person och fick fram både bra och specifik information trodde jag att jag skulle svimma!
Det bara funkar på nåt sätt!
Så från Tisdag kväll tills idag har jag mest ägnat tiden åt att smälta det jag upplevt. För även om det är anledningen till att jag går cirkeln så har jag varit oerhört tveksam till min egen förmåga! Men här fick jag faktiskt en rejäl knuff framåt och det var precis vad jag behövde!
Kram alla och tack att ni orkar läsa om mina upplevelser! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Underbart att höra dig berätta Anna-Helga både om negativa och positiva saker.
Du verkar vara en härlig känslomänniska och när du har kanalen öppen så strömmar informationen ut.
Känner igen det där med att:
Kan jag?
Vågar jag?
Kan verkligen jag?
Stämde det verkligen in osv.
Med rätta mäniskor så tror jag att vi alla öppnas upp och det gäller bara att släppa hämningarna.
Tack för din fina berättelse
/kram Spanaren
Ps Visst kan väl du … fattas bara annat 
Vilken härlig cirkel du går i Anna och vad kul att du berättar om dina upplevelser.
Visst är det häftigt när det funkar och visst blir man förvånad när man känner att man öppnar upp och får information från ingenstans ( det känns ju så )
Själv har jag bara testat på distans men det är en fantastisk känsla att känna, kan jag detta?
Du är ju jätteduktig på detta Anna och det skall bli spännande att läsa fortsättningen.
Jag vet också att Rickard är ett duktigt medium, så du är i rätta händer så att säga.
Tack för du delar med dig och Lycka till med fortsättningen!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Vad spännande det är att få läsa det du går igenom. Hoppas det kommer mera.
Tack för att du delar med dig. Kram
Grattis till insikten och din framgång
Kram kristall47
Jag säger bara Wow
såå,, himla häftigt och roligt.att läsa.
Tack för att du delar med dig av din upplevelse!
Kan bara hålla med,vilka upplevelser!
Tack för att du delar med dig.
#0 - Ha ha, klart du kan det här - det handlar som vanligt om att ha tillit till sig själv!
Jag försöker vara snäll även på cirkeln, men jag ändrar aldrig fakta - så det du plockade upp om mig och om kontakten var verkligen precis så rätt som jag sa! Du nämner några saker om kontakten, men jag vill tillägga (för att visa de andra här) att du plockade upp väsentligt mer om honom och fick med hans karaktär (och några saker som sällan brukar komma fram om honom)!
Det svåraste nu för dig blir att inte ha det här som måttstock för hur det alltid måste gå - vi får lov att sänka ribban ibland för att växa på bredden och inte bara gå spikrakt fram. Så gläds åt de här framstegen och använd dem för att övertyga dig om att du verkligen kan detta!
#2 - Tack Berit 
Kram Rickard
Tack alla!
Jag berättar så gärna, jag är glad att ni orkar lyssna! För jag bara bubblar över av känslor känner jag! 
#1 Alldeles riktigt, kan jag?? Det är precis så det känns! Vad händer liksom! Underbar känsla!
#2 Tack Indiania, ja Rickard är cool! 
#3 Jag lovar! Kan inte hålla mig ju!! Hihi!
#4 Tack Kristall47! 
#5 Ja det är riktigt häftigt! Och förvånande att det inte är några konstigheter före eller efter eller så som jag nog trott, utan att det verkligen bara flödar av sig självt!
Wow säger jag med! 
#6 Tack att du läser! 
#7 Japp, jag vill inte lämna ut mer, känns som att jag har tystnadsplikt också, utan jag lämnar bara ett och annat ganska generellt för att försöka förmedla på ett ungefär vad som hände! 
Vaddå? Kommer det inte gå som på räls nu? Jag som tänkte höja ribban för mig själv till nästa vecka och börja rabbla ålder och namn och datum som ett rinnande vatten! Haha nä då, jag lovar, det räcker för mig för ett bra tag framöver!
Kram alla!!
Medarbetare på Chihuahua

WOW vilken underbar cirkel!!! Låter hur kul som helst! Jag sitter här och ler medan jag läser dina inlägg 
/Snöflinga - bara liiiiiite avis 

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#9 Jaa jag längtar till nästa gång redan innan jag åker hem! 
Medarbetare på Chihuahua
vilken härlig cirkel du går! Det där med att störas av ljud är verkligen inte lätt för jag har haft samma problem. Minns en gång på en gruppmeditation där jag helt sonika fick lyfta ner väggklockan och ta ut batteriet för det funkade inte. Nu har jag lärt mig att låta ljuden enbart förstärka effekten av det jag gör.
Himla tur att det inte var en unge i barnvagnen!
Fantastiskt! 
-----------
Nästa uppgift blir att kunna se in i framtiden - så att du vet var grannen kommer att parkera barnvagnar etc…
/L
#11 Öronproppar föreslår René, men då hör jag inte Rickard? 
#12 Problemet är att det var min egen barnvagn och jag själv som ställt den bakom bilen för att komma ihåg att ställa in den i bakluckan…
Så det krävs nog mer än att kunna se in i framtiden för att få ordning på mig… 
Medarbetare på Chihuahua
Oj vilken upplevelse 
#8 - Ha ha, vad säger du om du lyckas i varje fall med en av de sakerna nästa gång… ;-)
Det är bra att du tänker på tystnadsplikten - något som är viktigt i alla såna här sammanhang tycker jag. Men utan att berätta några detaljer så kan du berätta att du fångade hans personlighet och att du just hittade en del riktigt specifika saker! 
#13 - Renées idé är inte dum - och du behöver inte höra mig egentligen… ;-)
Men bäst tycker jag Korseetts idé är - nvänd ljuden till att FÖRSTÄRKA meditationen, det fick vi lära oss på en kurs i Stansted för ett tag sen. Kanske något jag skulle lära ut… 
Kramis

#15 - ja, det vore nog idé! Själv har jag mycket svårt för ljud, blir störd av mycket småsaker… En kollega knäcker hela tiden rätt en kota i halsen t ex, jag blir galen på det, och sen smaskar hon när hon äter tuggummi, vilket går mig på nerverna. Vi sitter i olika delar av ett avskärmat rum, men jag hör dessa ljud som om de var hundra gånger högre… Och jag har ju insett att det är MITT problem - men hur blir jag av med det? Finns det några knep? Jag är rädd att jag en kinkig dag ska vräka ur mig en dum kommentar
Jag menar, jag vet ju att jag inte är perfekt och säkert gör saker som stör min kollega (som t ex att jag är ganska tjurig) och jag kan inte kräva att någon annan ska förändra sig för att jag ska slippa störas…
Vad ska jag göra för att inte bli så störd? Allt som upprepas är sådant som stör mig, för det mesta ljud, men även när folk sitter och tappar med händer och fötter, det stör mig rejält och jag brukar ofta säga till sambon att sitta still med fötterna - men egentligen är ju även det mitt problem, inte hans…
#16 Är det ljuden/sakerna de gör som stör dig eller är det något mer?
Kram!
Medarbetare på Chihuahua

# Hmmm… Det är nog mycket ljuden, jag har alltid varit ljudkänslig ända sedan jag var barn, har varit hysteriskt livrädd för flygplan med jetmotorer (när kungen och drottningen var på besök när jag var fem, fick min mamma springa in med mig till en affär, och varje gång "hesa Fredrik" satte igång fick man springa ner med mig i källaren. Det ironiska är att jag är hörselskadad och hör sämre på ena örat - ändå blir jag klart störd av både låga och höga ljud.
Vippande på fötterna är nog irriterande för mig eftersom det är stressande, jag blir stressad av att se det.
Sen kan även personen i fråga ibland göra att jag stör mig mer på ett ljud - att smaska tuggummi stör väl inte mig egentligen, det började med att jag hörde hur personen i fråga smaskade kunder på telefon i örat - och det var nog då jag började störa mig på det, sen har det fortsatt till även utanför telefonsamtalen. Samma sak med kotan - det känns som att det görs för att man ska tycka synd om personen i fråga och då blir jag irriterad…