God Morgon 9 April
Nu ska vi göra oss klara och lämna in min bil på verkstad. Den låter som en rallybil, det är nåt knas med avgasröret, hoppas det är enkelt och billigt att laga!
Sedan ska en av mina hästar flytta idag, till en jättefin familj som har massor av tid för honom, det kommer bli jättebra, även om det är lite sorgligt… Mamman är homeopat och hästmassör, så bättre kan han väl knappast få det?
Här är det gråmulet idag, men igår såg vi Tussilago, så det gör inget!
Kram och ha en fin dag!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God morgon!
Sista arbetsdagen den här veckan. Härligt. Det har regnat hela natten så snömängden sjunker undan fort nu. Det är vår i Norrland.
Fånga dagen! 
#1 Jaa du, det är inte mycket snö kvar nu! Det trodde man inte för ett par veckor sen att det skulle gå så fort? Och allt vatten alla oroat sig för, blev inte helelr så farligt? 
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Hej svejs i vårt avlånga land 
Det snöar lite lätt och i förrgår regnade det lite. Snö har vi massor av men massan krymper dag för dag.
#0 Skicka bort en kär vän med en tår i ögat
känns, men som du säger bättre hem kunde h*n inte få så …
Ja, det blir stughelg i helgen också så jag är tillbaka på söndag.
Ha det mina vänner/ kram Spanaren
Godmorgon på er!
I dag ser det ut som det kan bli lite sol.Inget särskilt på tapeten i dag mer än handla lite och kanske lite städning,Nu för tiden finns det inga måsten men promenad och qigong i vanlig ordning skall det bli.
Önskar er alla en härlig fredag! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Vilken bra familj du hittat till er svarta stiliga ponny
Själv har jag blivit med fler hästar att sköta - min mamma och jag har dem tillsammans och hon har tagit hem en av våra ponnysar, som hon ska ta föl på - jag bävar inför att ta hand om sju hästar, jag har bara ork för en
Men, vill jag att min häst ska ha det bra så bor han bäst hos min mamma och då jobbar jag av stallhyran mot att jag sköter om hennes hästar… Och jag vill ju att han ska ha det bra…
En sak har jag lärt mig, och det är att om jag någon gång hamnar i ett nytt förhållande, då ska jag vara mer bestämd om hur jag vill ha det i början - nu var jag nykär och tänkte inte så mycket på hur jag innerst inne vet att jag vill ha det (har alltid velat ha hästgård på landet), och det ångrar jag i dag. Men, man lär så länge man lever!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Grått och trist och ingen arbetslust, tur i oturen att man är kundfri idag… Lite meditation och sen kaffe, det gör nog susen ;)

God morgon allihop
Här är vädret oxå grått och trist, och jag hittar inte heller arbetslusten =(
#0 Vad skönt för dig att din häst kommer att bli ompysslad, det måste kännas lite lättare då.
#3 Ha det så himla skönt i stugan Spanaren!!
Har legat efter med meditation och självreikin, ska nog ta tag i det i helgen!!!
Ha en fin fredag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon alla
Regnet hänger i luften, är i fönstret och tittar om det droppar i pölarna, än är det riskfritt att gå en promenad. Så nu ska jag hoppa i skorna och dra upp luvan och gå en promis med Siri.
Ha en bra fredag och var rädda om varann

Sitter med morgonkaffet och njuter, solen skiner ännu så länge och dagens känns som en bra dag 
Städa lite nu på förmiddagen men sen blir det fredagsmys 
#5 Den läxan har jag oxå lärt mig… men vet du vad, är det äkta kärlek du lever i nu så finns det alltid utrymme och möjlighet att förändra så att man får leva som man drömmer. Det är ju det som är själva essensen av kärlek, att stötta varandra att kunna göra det man drömmer om! Och är det omöjligt så ska man nog fundera på hur mycket kärlek där egentligen finns…! Kram på dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#10 Ja, fast jag vill inte vara egoistisk, för sambon har byggt hela vårt hus och slitit som ett djur med det, han har verkligen lidit för att få det beboeligt. Om vi säljer det kommer vi inte ha råd att köpa en gård som ÄR renoverad, utan då kommer vi att få börja med att renovera, och jag vill inte gärna utsätta min sambo för det, och ärligt är jag inte själv så sugen på det heller
Är rätt så trött på att bo i halvfärdigt hus och står knappt ut med det vi har (gissa om det tar tid när man bara bygger på fritiden…).
Men, kanske i framtiden, kanske vi är redo för förändring eller om vi vinner massor av pengar så att jag kan köpa en tomt och bygga ett stall (nu bor vi i villaområde) en bit bort
Drömma kan man ju alltid!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

#11 Usch ja, sina livsval får man minsann leva med! Men det är ju som du säger, bara för att det är på ett sätt nu behöver det ju inte alltid vara så! Förändringen kommer rätt som det är om man bara har siktet inställt på det… och då löser sig det praktiska med!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God middag! Sitter och väntar på kunder men slutar två idag. Solen skiner skönt nu. Ha en fin fredag.
Ha en skön helg allihopa, ska ut och ta en promenad snart.
Kram Jile
Hej.
Snö och slaskigt idag,men det blir bättre i helgen har dom lovat och tur är väl det.
Ha en bra fortsättning på fredagen!
Halloj på er!
Fredag och ledig helg, så himla skönt,,
Här är det regn i luften,, tack och lov ingen snö,,,
Godkväll på er allesammans 
Jag hoppas ni haft en fin dag och att kvällen bjuder på mys !
Jag har suttit på AVC med dotter som skadade sig när hon gjorde en volt på studsmattan. Stackars liten hon har antagligen fått en ordentlig smäll i nacke bröstrygg, det gör väldigt ont.
#17 Lilla gumman vi får blåsa på det onda. Kram
#17 tack snälla du !
God kväll
Efter flera dåliga dagar är jag här och läser lite igen. Mycket trådar har jag att läsa ser jag.
Har haft besök idag av en vän jag inte sett på nästan ett år. Vi hittade på en del skoj hihi
Önskar er alla en trevlig kväll!