Healing iFokus

Healing

Läst 1145 ggr
Indiania
0

Godmorgon 8 april

Hur står det till med er i dag?

Själv är jag lite seg och har nyss kommit upp. Kanske dricker ni ert morgonkaffe, det skall i alla fall jag göra nu.

Ha det bra i dag vad ni än sysslar med.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Godmorgon Indiana och alla ni andra Glad

Lite trött och lite stel är kroppen, men det är dax för morgonens andra mugg kaffe så snart vaknar jag till.

Ha en härlig dag

snoflinga
0

God morgon! Segt i dag men när man väl kommit upp så är ju dagen i gång. Hoppas på att dagen går fort och att sambon kan tänka sig handla om jag fixar kvällsmat Skrattande

I morgon är det fredag! Skrattande

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

Hej på er Tungan ute

Kom just in från en prommis med vovven.

Grått ute men jag är glad Flört /kram Spanaren

majlar
0

God morgon alla sköna. Sitter och väntar på att min dotter ska komma, hon sak gå med idag med på promenad. kram och var rädda om varannGlad

korseett
0

god morgon alla!

TÄVLINGEN ÄR FÖRLÄNGD!

[GunillaF]
0

God förmiddag.

Jag hoppas ni får en bra dag!Glad

Hoppfull
0

God Förmiddag från mig med Glad

Låg länge idag… blev sittande uppe alldeles för sent med en film igår. Men idag känner jag mig mosig och seg… nästan lite bakis Obestämd Vet inte om det är allergi eller vad det är som spökar i kroppen på mig, men något är det…

Hur som helst är det en bra dag här och vi ska mysa och äta gott idag!

Jag önskar alla er andra en riktigt bra dag med! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Loet_old
0

Go förmiddag

Grått och mulet idag,men känner mig piggare i alla fall.

Ha en bra fortsättning på dagen!Glad

Elpida
0

God middag!

Här lyser solen och jag ska strax gå en snabbrunda innan lunchen. Sorgen är tung efter svärmor som gick bort igår, men det är ändå skönt att vara på jobbet idag. Jag behöver inte grunna hela tiden och jag har människor runt omkring mig. Jag vet ju iaf att hon finns på andra sidan och slipper att ha ont - och det ger en stor tröst!

Ha en fin torsdag och ta vara på den!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

snoflinga
0

#9 KRAM KRAM KRAM Kyss

Indiania
0

#9 Elpida, här kommer en varm kram från mig också! Kyss

[Spanaren]
0

#9 ![](http://medlem.spray.se/starbertha/hpbimg/diktbok m ljus.gif)  Tänker på dig /kram Spanaren

Elpida
0

Tack vad ni är gulliga, behöver alla kramar jag kan få Jag har gett så många kramar i påsk, men det är även skönt att få!

"Du har alltid två val"

Indiania
0

Vill du ha healing så säg bara till! Glad Kram

Elpida
0

#14 Jättegärna Indiania. Eftersom jag har svårt att gråta och framförallt hemma där min minsta blir så orolig när mamma gråter så knyter sig kroppen istället och det slutar med att jag får nackvärk och migrän..

Så om du orkar och har lust får du gärna skicka lite till mig.

Tack söta du!

"Du har alltid två val"

Hoppfull
0

Åh varma varma kramar från mig med Elpida!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Elpida
0

#16 Tack så mycket Hoppfull!

"Du har alltid två val"

Indiania
0

#15 Jag skickar till dig nu! Kram

majlar
0

Sänder också en stråle av ljus och kärlek till dig och din familj i en svår stund.

kram

Elpida
0

#18, #19 Jag tar tacksamt emot. Kramar till er!

"Du har alltid två val"

[Vintersaga]
0

#15 - Här kommer lite mer healing, så att du får sörja ordentligt och släppa ut känslorna - så att du kan glädjas över livet även i framtiden :-)

Sen kan jag tycka att det är bra för din minsting att se att det är okey att vara ledsen ibland - att det bara innebär att du uttrycker dina känslor och vågar vara svag, vilket är helt okey (och en styrka)!

Healingkram, Rickard

korseett
0

kram Elpida

snoflinga
0

Jag tänkte precis som Rickard när jag läste ditt inlägg, det är nog bra för dem att föräldrar visar sina känslor även om de tycker det är obehagligt - då vänjer de sig och lär sig hur livet fungerar.

Kram igen - jag skickar gärna lite ljus till dig i kväll!

JILE
0

Godkväll allihopa, känner med dig Elpida såg att din svärmor gått bort….skickar dig en varm kram.

Önskar en fridefull kväll

Jile

Elpida
0

#21, #23. Tack för er omtanke. Barnen har varit med hela tiden, och ofta har hon sett pappa gråta. När jag bröt ihop och grät i måndags blev hon jätteorolig och kunde inte sova, sedan hade hon brutit ihop i skolan och grät så den lilla kroppen skakade. Jag vet att det är bra för oss båda, men om jag kan undvika att utsätta henne för det igen innan begravningen så ska jag försöka.

Vi pratar mycket om det hemma och hon fick träffa sin "yaya" (farmor på grekiska)när hon var sjuk, pussa hennes hand å sådär. Vi har även pratat om kroppen och själen och hon vet nu att yaya är en ängel som kommer om natten och smeker hennes kind.

Hon är som jag, hon säger att sorgen sitter i kroppen. Där sätter det sig på mig oxå, och visst är det känslor som skulle behöva komma ut….

"Du har alltid två val"

snoflinga
0

#25 Låter som en klok liten tös du har Kyss

Elpida
0

Faktiskt så är hon det. Hon sa till mig en dag; Det gör så ont i kroppen när jag tänker på att yaya är sjuk - så jag väljer att vara glad, då mår jag bättre mamma.

Är det inte rätt fantastiskt? =)

"Du har alltid två val"

snoflinga
0

#27 Underbart!!!