Mor- och dotterkärlek?
I lördagseftermiddag renade jag mig själv efter att ha gett svärmor Reiki, kände mig lite uttömd och ville fylla på med ny energi. Jag lade mig ner och började ge mig själv Reiki. När jag kommit till bröstet kom min mellandotter (15 år) och lade sig bredvid mig, lite ledsen. Jag tog då hennes hand och kände att flödet gick över i henne. Jag fattade då hennes hand med båda mina och efter ett litet tag kändes flödet väldigt starkt.
Det slutade med att jag inte kände flödet bara i händerna utan det spred sig ner efter ryggraden och ner i benen! Precis som det kändes när jag fick initieringen. Det var en helt fantastisk känsla och jag undrar om det var för att det var min dotter jag healade? Har ni känt det i hela kroppen när ni gett healing till någon?
Min dotter kände healingen i sin hand och upp mot handleden och båda tyckte att upplevelsen var jättefin.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Åh så fint! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Tack för du berättar Elpida. Jag tror du kände sån healingkänsla för din dotter står dig så nära och du var säkerligen i ett avslappnat tillstånd. Tror att du kommer att känna det ofta när du ger healing i fortsättningen
Själv känner jag för det mesta värme i kropp och händer utan att jag tänker på det ( det bara kommer av sig själv )
Det är gott att höra att du och din dotter hade så kärleksfull och fin stund tillsammans. 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Kärlek, kärlek va härligt att få vara nära den som man älskar mest i hela världen just i en så situation. Man blir rörd. Tack för att du berättar. Kram
#0 Mmmm underbart och det är nästan så att man saknar sin bortgågna mamma. Vi hade också en speciell kontakt.
Njut Elpida av er fina kärlek emellan er båda/ kram Spanaren
Visst är healing underbar källa!
Jag skulle vilja säga att ni båda var helt öppna mot varandra - alltså ren kärlek :-)
När det är så finns inget hinder över huvud taget enligt mitt sätt att se på det, bara ett kontinuerligt flöde av kärleksfull energi utan något som störde.
Så visst berodde det på att det var din dotter på ett sätt - men det skulle kunna vara likadant om du och en annan person kände likadant för varandra.
Härlig upplevelse för mig att höra :-)
Kram Rickard
härligt

Tack, det var verkligen helt fantastiskt och jag hoppas det kommer fler sådana stunder.
Kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus