God morgon Rore
och alla ni andra som vaknar upp till dagen så småningom!
God morgon Rore och alla andra. Idag ska det bli en långis med dotera och yngsta barnbarnet. Våren har kommit lite på sne här i några dagar. Den ligger och lurar bakom knuten. Kram och ha en fortsatt bra dag
Godmorgon på er!
Mysig bild med budskap, Rore!
Härlig vårdag och det kommer att bli mycket tid utomhus idag.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon!
Lite disigt här men jag njuter fortfarande av gårdagen. Hälsade på min sjuka farbror och hade med min poesibok….Där han ritat av mig sonm 9 åring i karikatyr han skrattade så tårarna rann.
Ha det skönt alla vad ni än gör
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Hej alla!
Jag blir så glad av att få mötas av era fina budskap här inne.
Rore med sin regnbåges budskap.
Indianias farbrors glada skratt över hennes poesibok och där han hade ritat av vår solstråle Indiania.
Jag ser och hör olika budskap från er alla uppblandat med olika skratt. Ni ger så mycket av er själva som gör dagen ljus trots att den är grå hos mig 
Ha det/ kram Spanaren
Hej Spanaren!
Välkommen tillbaka.. Hoppas du har haft en trevllig påsk
Godmorgon allesammans !
Härligt budskap rore 
jag önskar er en fin dag
god morgon alla
idag ska jag jobba på maskinringen så det blir en heldag bara jag kommer iväg hihi. Lite seg idag
Ha en bra dag alla
Godmorgon alla glada pigga, hittade mitt bortappade örhänge igår som jag tappat i vintrast. Tänk att det kom fram i tö…
Vad skönt att din farbror fick sig ett gott skratt Indiania, tänk att du hade den kvar sedan liten.
Igår kväll var vi på reiki 2 kurs och det var spännande. Vi gjorde chakrabalansering, skrev ner olika önskningar på ett kort och skickade reiki till det allihopa. Vi ska fortsätta med dessa kort vart efter.
Ringde till min alternativläkare och shaman om eksem som min dotter hade och han skulle gå in och läsa av henne och sedan sätta igång ett helande. Vi får se om eksemen lägger sig. Tänk hur han kan göra detta hemifrån sig och se var blockeringarna sitter.
Ha en bra dag allihopa trots grått och trist väder.
Kramar Jile
# 6 Tack och jag eller vi har haft det bra och du då 
#9 Intressant och mycket intressant … och en tråd om detta skulle vara kul att få följa med i 
Jag har haft det bra jag med
Instämmer med Spanaren,, skulle vara intressant om du vill skriva mer om det.

Hej på er!
Har smugit mig in på sonens rum och tjuvlånar hans dator lite… vill önska alla en härlig fortsättning på dagen. Här är det underbart ute och jag är på väg ut i solskenet!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.