Godmorgon 6 april
Nu är det vardag igen och här i södra Värmland är det grå och disig morgon.
Vill önska er alla en dag fylld av ljus och värme! 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Godmorgon!
Här är ljust men ett enda molntäcke över hela himlen.
Snart dags att bege mig till sjukgymnasten, men först en frukost i lugn och ro.
Må väl!
Godmorgon Indiania och alla andra 
Även här är det grått, men för mig blir det en dag inne och i vila.
Ha en skön dag
Godmorgon allihop!
Här har vi påsklov denna vecka så det känns toppen. Visserligen är det lite molningt, men fåglarna kvittrar och det är milt. Får hit min dotter och hennes familj denna vecka, så det ska bli så roligt. Jag har sett fram emot det länge 
Just nu har jag rörmokare här som försöker få ordning på stoppet i avloppet. Jag har inte kunnat tvätta sedan i torsdags, så jag ser fram emot att få ordning på avloppet igen.
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
#3 Ha en underbar vecka i dotterns och barnbarnens sällskap. Vad skönt när flödet blir ftitt igen så du kan tvätta.
#1 Hoppas du mår bättre efter besöket hos sjukgymnasten.
#2 Ha en lugn och skön dag till återhämtning Nillan!
Hemskt mycket hej 
Tillbaka igen och det tar lite tid att ta sig in i datorns hektiska värld igen … men snart är jag där 
/kram Spanaren
#5 Hej, hej hoppas du haft det skönt i stugan och välkommen tillbaka igen!
Kram
God morgon alla 
Har precis kommit in efter en skön men lite kall promenad. Tog lite längre tid idag, nu när snön har försvunnit har det kommit fram massa nya spännande lukter som bara måste nosas på.
Ha en fortsatt bra dag kram
# 6 Så lugnt och så skönt och hoppas att du också har haft det bra?
/kram Spanaren
#8 Jaa det har jag! 
#9 Så bra och hoppas att alla andra också har haft det bra?
/kram Spanaren
God förmiddag
Sitter åter på jobbet efter en trevlig påskhelg. Jag har inte varit inne på iFokus på hela helgen så nu är det mycket att läsa igenm.
Ha det gott idag!
God morgon! Strax är det dags för en rund visning för damsugaren här hemma… Men den lockar inte så mycket så dammet får ligga en stund till..
Solen skiner och det känns som mitt sinne gör också. En bra dag känns det som.
Alma

God förmiddag!
Strax på väg till jobbet, önskar er en härlig dag oavsett väder och vind.
Kram/ Toyan

Hej på er!
Här är det just i denna stund sol… men tidigare har det varit helmulet och alldeles mörkt ute.
Vår dator har pajat igen, grafikkortet har gått för andra gången inom sex månader
Så det blir nog ganska tunt med iFokus för mig nu en månad framöver (sist tog det sex veckor). Just idag har jag lånat mannens jobbdator en stund.
Hoppas att ni alla haft en kanonbra påsk och har det bra nu med!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Men Hoppfull så tråkigt då och jag kommer att sakna dig vännen 
/kram Spanaren
Hej på er alla.
Tittar in och önskar er en bra dag!

#15 Tack så gulligt… mannen brukar ha med sig sin jobbdator hem så jag kan nog kika in lite då och då, även om det inte blir varje dag.
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#17 Skönt att höra att vi ändå får se dig då och då 
god kväll!
Har varit en dag med lite av varje. Alldeles nyss målade jag under trappen i det som ska bli ett förråd bara det blir klart nån gång. Lyckades få tag på en snygg korkmatta till nya hallen till bra pris hos en av färghandlarna i stan, den var bara en halvmeter längre än vad vi behövde. Hade blivit en felbeställning och den var riktigt snygg. lister på längden och tvären fick vi hem med så nu är det bara tapeterna kvar i inköp.
Ha en fin kväll
#19 En mening med allt som tur är
/kram Spanaren