Healing iFokus

Healing

Läst 428 ggr
nillanb
0

Godmorgon 5/4

Godmorgon på er Glad

Här är det lite trist och gråmulet, så det blir en dag inne, det blir vila även i dag.

ha en skön dag

sorgblot
0

Morrn!

Här har det snöat. Är fortfarande i Värmland. Åker hem idag och hoppas på bättre väder så det inte är halt.

Dags att klä på sig nu kanske Tungan ute

Ha en bra dag alla!

tilja65
0

Godmorgon på er!

# Vila med gott samvete Nillan!

Även här är det mulet, men det är milt och jag längtar ut… får bli en promenad lite senare.

Idag avnjöt vi en riktigt stadig påskfrukost med ägg, sill och lax… mums Tungan ute

Önskar er alla en härlig Annandag Påsk!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

Indiania
0

Godmorgon vänner! Glad

Instämmer med Tija, vila och var rädd om dig Nillan!

Här snöar det lite men vad gör det. Hade en toppendag hos min kära syster i går med god mat och mumsig efterrätt, promenad, qigong och yoga.

Önskar er alla en skön avslutning på påsken Flört

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

god förmiddag!

frukost och en stärkande promenad har avklarats. Lit kyligt men väl påklädd så var det bara skönt. Funderar på om jag ska orka göra en sådan promenad varje morgon och avsluta dagen senare med qi gong?

Förresten det är väl ändå fler än två som ska  tävla? Tycker att det är dålig uppslutning när vi väl fått sponsrade priser. Var tävlingen för svår? Lite feedback vilket som vore ju bra att få

majlar
0

God förmiddag. Här snöar det lite lätt. Det blir en långpromenad här med efter middan.

Ha en bra dag och var rädda om varannKyss

Loet_old
0

God kväll i stugorna.

Tittar in så här på kvällskvisten.har varit mulet hela dagen men det hindrar inte en att vara ute för det.