Godmorgon 4 april
En dag i strålande sol och det våras mer och mer.
Hoppas ni alla haft en trevlig påskafton! I dag skall min syster bjuda på middag så det blir en härlig dag!
Önskar er alla en skön fortsättning på påsken 
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag :-)
Här skiner solen också - och min dagliga promenad är redan avklarad.
Idag blir det påskmiddag (andra dagen i följd) och tillsammans med Björnen blir det en fest utan dess like! 
Det ryktas om att vi ska bryta mot Fader Vår… - genom att inledas i frestelse (Janssons) 
Solkramar från Torpet
#1 Vilken härlig dag!
Hälsa Björnen! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag 
Även här lyser solen… ska bort på middag idag det ska bli gott att träffas hos föräldrarna.
Ha en fin påskdag allesammans

God morgon :) Sambon och jag har skippat det här med påsken, förutom att sambon fick ett jätte-påskägg med lösgodis av mig :) I går hade vi tacokväll och det blev över till i dag med - skönt att slippa tänka ut vad vi ska äta i dag. Tror det ska regna här i dag, så jag hoppas jag hinner med hästen mellan regnskurarna om det nu blir något regn. Skulle gärna vilja hitta på något, men sambon ska bygga med svärfar och då flyr jag alltid huset :(
Får väl komma på något roligt jag kan hitta på när jag är klar med stallet…
Ha en härlig påskdag allihop! Hoppas ni får massor av god mat!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#2 - Det ska jag göra! 
Det blir en härlig dag när den redan har startat så bra :-)
Kram
Ha en bra dag vid din syster Indiania och alla ni andra får också ha en skön dag.
Solen skiner och dotter hade ut en brunstig kanin som sprang som en tok i hagen..spring i benen med andra ord.
Katterna jagade varandra också så det börjar bli liv i naturen..HÄRLIGT.
Även undulaterna tar sig ett vårdopp…
kram Jile
god morgon!
Igår hann vi färdigt med både städning och tvagning innan min mamma kom. Hon tog tag i resten av maten så jag hann byta kläder. Sen så hade vi makens mor med sambo här på påskaftonsmiddag.
Vi blev så himla mätta så vi tog en promenad igår i solens sken och vet ni vad vi fick höra och se- fem lärkor! Så underbart med drillen över nejden här. Vilda fåglar ligger mig varmt om hjärtat ja det vilda överhuvudtaget.
Nu har vi precis ätit en påskbrunch med frestelse(jodå vi med vintersaga), ägg, skinka och sill. Sen i em/kvällningen blir varmrökt lax- så gott!
Solen skiner och maken säger att han ska slipa och sätta väv under trappen.. ja då får han väl göra det då om han nu tycker det är så roligt men jag vill nog gå ut i solen jag.
Ha en fortsatt trevlig påsk
God dag får jag väl säga nu när det snart är lunchdags 
Vi har underbart väder och jag ska ta mig en promenad nere vid havet om en stund…
Påsken är lugn här hos oss och dagens påskmiddag blir som igår med massor av sill och ägg i alla varianter 
Önskar er alla en trevlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God förmiddag alla. Här skiner solen som en liten toka, och jag har precis kommit in efter en härlig promenad.
#8 Vad det låter härligt med en promenad vid havet.
Ha en fortsatt bra dag
#1 Haha du är rolig du! 
Här är det ett underbart väder! Vi har morfar hos oss och mormors närvaro är ännu mer påtaglig än vanligt.
Min syster med familj är på väg hit och vi ska äta lite mat och uppvakta varandras barn som vi inte riktigt hunnit med…
Ha en härlig dag alla, det ska jag ha!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Go eftermiddag
Strålande väder idag,har varit en sväng till sommarstugan. får nog döpa om den för det var 1,5 meter snö på sina ställen!
Men vad gör det nu när det är vår i sikte.
Ha en trevlig fortsättning på påskdagen.
God eftermiddag och god fortsättning på påsken!
Solen skiner härligt och varmt där ute,, Mmm. Det är mumma för själen.

God eftermiddag!
Idag blev det sovmorgon ända till 10:30
Kommer inte ihåg när jag senast sov så länge men antagligen behövde jag sova ut.
Även här skiner solen men vinden är kall idag, har tagit en promenad och nu är det snart dags att äta middag.
Ha en fin påskdagskväll!