God morgon 3 april
God morgon
Har då inte finväder att bjuda på idag,grått och disigt.men man vet ju aldrig vad påsken bjuder på för väder så det kanske klarna upp senare.
Tänker ta dagen som den kommer, så får det bli.
Ha annars en bra Påskafton alla!
God morgon!
Glad påsk allihopa!
Ja här lägger vi sista handen vid städningen idag och så kommer mamma ner och hälsar på och svärmor med sambo. Mat ska här bjudas på men inga mängder.
Ha en bra lördag alla!
GLAD PÅSK tillbaka Loet och korseett och alla andra. Idag blir det påskmat och trivsam gemenskap med familj och vänner.
Ha en bra dag alla och var rädda om varann.
Godmorgon och Glad Påsk!
Vi har underbart vackert påskväder och fåglarna kvittrar så fint. Idag blir det påskmiddag med familjen.
Önskar er alla en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon och Glad Påsk på er! 
Här är strålande sol och bara det gör mig glad. Vi skall äta lite godmat, njuta och ta det lugnt.
Önskar er alla en fin påskafton!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Har haft sovmorgon, men nu är det bara att sätta fart!
Frukost till alla barnen, fylla på pellets så vi får upp värmen, ta in torktumlare från hästsläpet, städa klart, göra Jansson, koka ägg och ta emot gäster… 
Glad Påsk!! Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
God förmiddag allesammans 
Det blir en lugn och skön påskafton för oss, god mat med familjen, äldsta dottern och gubben ska laga påskmaten och jag blir placerad i en vilstol ute i solen
. Lite snurrig av morfintabletterna är jag…
Jag önskar er alla en härligt Glad Påsk 
Glad Påsk alla kärringar….även gubbar förstås.
Idag/igår rättare sagt en timme in på midnatt, har varit till min syster på påskmiddag..så gott.
Varit ute i solen så skönt, fågelkvitter ..
Ha en skön söndag nu allihopa.
Kram Jile