Healing iFokus

Healing

Läst 596 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 1 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er!

Idag regnar det. Det blir blött under färden till Blåkulla. Men vi får dansa oss varma och torra när vi kommer fram!

Ha en bra dag!

Indiania
0

Godmorgon Gunilla och ni som kommer!

Ja det blir en blöt färd till Blåkulla men desto varmare vid framkomsten!

Häftig bild Skrattande Vi ses i kväll!

Önskar er alla en härlig dag! Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Loet_old
0

God morgon

Mulet och underskylt regn idag,får se om man hittar till blåkulla!

Ha en bra 1 april och se till så ni inte blir lurade idag.Flört

sorgblot
0

Morrn!

Ja här är grått och det ser ut som om dimman fäller små små droppar av regn.

Sjukgymnasten för mig idag igen. Sen hem och chilla inför färden imorn.

Ha det gott allihopa!

majlar
0

God morgon alla

Här faller det ner lovikavantar från himmeien idag. Men dom har lovat bättre väder framåtdagen. Så man kan lugnt sätta sig på käppen och dra iväg till Blåkulla lite senare.

Vi ses väl där alla glada kärringar.Kyss

Indiania
0

#4 Ja Majlar vi ses! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

regnar här med.

Ha en bra dag allihopa!

Hoppfull
0

Här är det solsken för första dagen på länge nu (känns det som)! Så idag ska försöka ta mig ut på en liten promenix!

Mannen jobbar halvdag så vi ska städa av lite när han kommer hem. Så ska jag fortsätta bråka med Telia med… de är ju totalt inkompetenta och det gör mig lätt galen! Skrikandes

Ha en bra skärtorsdag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

jag sitter och författar en köplista till i em, funderar på vad man egenligen äter till påsk. Känns lite samma som jul men i mindre omfattning. Lamm hade varit gott om jag varit ute i tid.

Hoppfull
0

#8 Vi brukar tillaga en gårdskyckling. Jag tycker att det blir väldigt tjatigt med julmat både vid jul, påsk och midsommar så jag har mer eller mindre bojkottat sådant.

korseett
0

ja  känns lite som så här med. Kyckling kan jag kolla vad som finns i utbudet. och så ägg då förstås

Hoppfull
0

#10 Precis, ägg och så blir det lite rökt lax från vårt lokala rökeri här. Det tycker jag är fullt tillräckligt Glad

sorgblot
0

#7 ja Telia blir vi inte glada av så fort vi hör det här hemma. De går numera under namnet Felia

Hoppfull
0

Hahahaha, ja det är ett bra namn på dem! Klantskallar!

snoflinga
0

Gokväll alla vänner!

Här är det slappekväll, tog bara en timme i stallet i dag, och jag var hemma redan kl 19.30. Sambon mekar med vildsvinsförstörda Passaten och jag är lycklig över det, så slipper jag tjata. Har så mycket roligt jag vill göra med hästen när dragbilen är frisk igen! Och så hoppas jag att alla vilda djur håller sig borta från mig och mina bilar hädanefter!

Har handlat påskägg till sambon, jag kan inte det där med lösgodis… Ändå äter jag inte det själv, men när jag handlar blir det alltid för långt mer än 50 kr! I dag blev det 80 kr, och jag fick fylla båda ägghalvorna och slå ihop dem snabbt som en rävsax… Nu vågar inte sambon öppna det för då kommer godiset flyga ut överallt. Det där med lagom är inte min grejj, det är allt eller inget…

Nu sitter jag här och vill utveckla min mediala förmåga och även min healingförmåga. Undrar hur jag gör det när jag är ensam hemma… Vi har inga spöken här, jag har känt av min morfar två gånger, men det har varit när jag inte väntat mig det. En död kompis har jag också fått kontakt med, men även det har varit när jag inte varit beredd. När man VILL går det ju inte :(

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.