Healing iFokus

Healing

Läst 747 ggr
Loet_old
0

God morgon 31 mars

God morgon.

Så är det sista dagen i mars månad,gråmulet än så länge får se om det spricker upp idag. och ni som ska långvägas i påsk ta det lugnt i trafiken.

Ha en bra dag annars!

tilja65
0

Godmorgon Loet och ni andra!

Vi har också mulet idag, men milt i varje fall. Härligt med påsken och all den goda maten. Sill är det bästa jag vet Glad

Idag har jag fullt upp, men jag har stora förhoppningar om att bli klar under eftermiddagen.

Önskar er en bra dag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

God morgon!

Jag ska snart iväg och få massage och sedan jobba. Jag hoppas på att hinna färdigt så jag kan ta ledigt på torsdagen

Ha en fin dag

[GunillaF]
0

God morgon.

Jag hoppas ni får den bästa av dagar!

majlar
0

God morgon alla

Idag skiner solen lite blekt och det blåser. Bra då tar det mer på snön.

Ha en bra dag

Elpida
0

God morgon!

Här är det oxå grått och disigt, vi kan bara hoppas att det klarnar upp under dagen…

Igår knackade jag mig själv under Tuva-Lenas ledning, sedan masserade maken mina skuldror, särskilt den ena, och idag är jag jätteöm på en punkt!!! Undrar vilka känslor som satt i den skuldran…. Kul och intressant var det iaf och här ska knackas på kvällarna =)

Ha en finfin onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

JILE
0

Ha en skön härlig onsdag, lät skönt med massage Korseett.Glad Hoppas alla som är förkylda mår bättre idag.

Själv ska jag börja på reiki 2 idag.

Kram Jile

Indiania
0

Godmorgon alla!

Här är det ett stilla vårregn i dag och jag har sett rödhaken i dag igen. Har ni hört den spela sina serenader? Den sjunger så otroligt vacker

Vad härligt Karin med massage.

#6 Lycka till med din reiki 2 i dag! Glad Lite bättre är det i dag känner jag.

Ha det gott i dag! Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Elpida
0

#2 Hörrdu Karin, du tänker väl vara ledig nu under påsken!!!? Så kroppen hinner ta till sig massagen oxå ;)

"Du har alltid två val"

sorgblot
0

Morrn!

Stora tvättardagen här. Tvättkorgen väller över av smutstvätt. Så blir det när man har haft något roligare för sig haha

Tråkigt gråväder här idag med. Men kanske spricker upp för det är inte så mörkt ändå.

Krya på er alla sjuka och ta det lugnt i trafiken. Det ska vi göra på fredag när vi åker uppåt till Värmland.

Må väl!

Elpida
0

#9 Ack Värmeland du sköna… =)

"Du har alltid två val"

korseett
0

Elpida- jajemen! det är ju därför jag får jobba hårt idag men från och med imorgon är det bara hemarbete och vila osm gäller. Nu är det roligt att jobba!

sorgblot
0

#10 hihi jaa visst Cool

korseett
0

tänk vilken lycka att bo i Värmland! Så med andra ord är jag lycklig

Elpida
0

Måste bara tala om att vi pratade om dialekter på lunchen och då säger en kille att "hur en tjej ser ut spelar ingen roll om hon bara pratar värmländska. ALLA flickor som pratar värmländska är vackra"…

Där kan ni suga i er =)

"Du har alltid två val"

Hoppfull
0

God Eftermiddag på er!

Här är det grått och mulet idag och jag är fortsatt konstig… har haft ont i magen, huvudet, nacken, haft hjärtklappning och känt mig allmänt underlig i hela kroppen i flera dagar nu. Hoppas att det ger med sig snart.

I eftermiddag ska jag, eller vi, försöka påskhandla lite och sedan få iväg en liten överraskning till systerbarnen.

Nu får jag nog ta mig en kaffeslurk!

Ha en riktigt skön eftermiddag och kväll allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[rore]
0

Go eftermiddag!

Grått och mulet,, men skönt i luften i alla fall.

Önskar er alla en trevlig kvällning

Indiania
0

#15 Krya på dig Kram till dig Hoppfull! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

#17 Tack goa du! Kyss

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

#14 slurp!