God morgon 29/3
God morgon!
Idag vaknade jag till fågelkvitter och det fortsätter från fåglarna ute 
Idag är det min tur att få håret färgat. Sen blir det ett av mina stora intressen (?), titta på skor. Helst vill jag handla massor av skor men det tillåter inte min plånbok.
Hoppas alla får en skön dag!
Linda
God morgon!
Skor ja… Oj vad det är kul att köpa skor! Men när ska man hinna använda dem. Det blir att jag går i samma, dag ut och dag in.
Jag hoppas ni får en bra "Blåmåndag"
(som det heter i Påskveckan!)
God morgon alla!
Jag är som jag är och går i mitt gråa hår och vandrar på i mina riktiga utestövlar.
Färgen tål jag inte med och finskorna får ge vika för den sköna naturens skull.
Men vi är så många olika individer på vår jord och alla ska vi samlas till en fägring så stor.
Så färga hår och njut av skor Sorgblot för det mår du säkert bra av.
/kram Spanaren
Ps Det är blandingen av oss alla som gör livet så fint att leva.
#1 Joo jag går oftast i samma skor jag med. Men när det torkat upp lite så kan jag plocka fram några till 
god morgon!
Utvilad förhoppningsvis men låg på mage den sista timmen tydligen så nu är mina amar helt kajko.
Ha en underbar dag alla
Godmorgon allihop!
Sitter här och jobbar och har ett par timmar framför mig. Sedan ska jag försöka pussla ihop alla göranden till ett fungerande schema för veckan.
Ute regnar det och fåglarna kvittrar så vackert. Funderar på om jag ska ordna mig en kopp kaffe till…
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon alla sköna. Idag ska jag försöka mig på liiiiite påskpynt. Jag tar inte fram så mycket som man gjorde förr. Gardiner och dukar och fjädrar och påskkärring får det bli. Oj, det kanske blev lite mycket ändå. Hur som helst så kommer min son hem från Stockholm och han blir aldrig för gammal för påskpynt.
I min ungdom var jag galen i väskor och skor. Idag kan jag inte gå i annat än fotriktiga skor med inlägg och utlägg och allt vad det är.
Så passa på medans du kan.
kram och var rädda om varann
#6 Sanna ord till #0 Sorgblot … för vi ska leva idag för i morgon kan det vara för sent 

Hej på er allihop!
Här är det mulet och blött ute idag men fåglarna verkar ha någon sorts bemärkelsedag för de firar så högljutt så 
Idag ska jag till kiropraktorn, det är välbehövligt just nu. Sedan ska jag svänga förbi affären och titta efter lite lax som jag ska frysa och sedan "grava" till påsk. Premiär för min del.
Jag tycker tvärtom att det är fullständigt hopplöst att hitta skor! Men det beror förstås på att jag är så oerhört sned så de flesta skor går fetbort direkt. Särskilt "snyggskor" är svårt att hitta. Inte färgar jag håret heller längre… men det beror på att det är så mycket grått nu så utväxterna blir så skitfula tycker jag! Hoppas att du får en härlig shopping och hårfixartur #0.
Och att ni alla får en kanonbra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God förmiddag!
Visst är det så att vårkänslor även startar känslan av att man vill förnya sig själv och garderoben lite =).
Min man förstår inte alls det här med att man vill matcha olika skor till olika kläder…;)
Här är det gråmulet och dugget hänger i luften, hoppas det betar av det sista av snön för nu är det bara enstaka högar kvar =)
Akunpunktur stod på schemat i morse och det var riktigt skönt att gå ner i djupavslappning efter en natt med dålig sömn…
#8 Lycka till hos kiropraktorn!
#4 Usch då, jag hoppas du snart blir piggare - har du kanske stressat lite mycket på sistone…?
Kram på er!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Goddagens!
I dag är hostan något bättre tack vare er! 
#0 Lycka till med att göra dig vårfin i håret och nya skor. När jag var ung var jag tokig i väskor och skor men det har lugnat ner sig med åren, fast det är kul att kolla in snygga väskor 
Min granntant kom in och behövde tröst och det känns skönt att kunna trösta och vara lite go mot henne.
#8 Hoppas det blir bättre efter kiropraktorbesöket! 
#9 Elpida min man är likadan!
Kram till er alla! Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

Tack snälla ni! 
Det blir nog bättre i morgon eller så, just nu har jag förstås ännu mer ont och är alldeles trött och sliten. Så i eftermiddag blir det vila på soffan. Men det hör till eftersom det blir så stora omställningar i kroppen efteråt.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.