God morgon 27/3
Go morgon Spanaren och alla andra!
Vilken härlig piga du visar oss,, tror bestämt att våren är på G.
Såg en förvirrad nattfjäril ute igårkväll och en liten fluga,, snart är det många surr i luften
Innebär ju att getingar och bin vaknar till liv oxå
Nåja, det har gått bättre och bättre för varje år som gått,,,, Har Lite fobi för dessa liv
.
Önskar er en trevlig helg!
Kramisar från mig.
Godmorgon på er!
Visst är våren här och det är så härligt. Igår kväll hittade vår katt en groda som han var så intresserad av. Han har aldrig sett en groda förut…
Önskar er en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God morgon!
Har varit vaken länge och fixa lite med disk och tvätt. Vi har ett makalöst fågelkvitter hos oss. Det fullkomligt kryllar av fåglar i våra träd och vi har aldrig upplevt ett sådant liv här hos oss tidigare. Starar och koltrastar kom förra helgen och vi har massvis med små gula fåglar som jag inte kunnat identifiera ännu men det är väl en fink av nåt slag för den har en kluven stjärt vad jag kunde se.
Jag ska presentera mitt företag på en sopplunch här på bygden idag så det blir en kort visit där men annars kommer jag att ägna dagen åt plock och städ. Behöver få fint före påsk och det är en del att göra.
Ha en fin lördag och glöm inte bort earth hour ikväll!
Godmorgon!
Vad pigga och glada ni är i dag
Själv skall jag föröka kurera mig så jag kommer i väg på födelsedagskalas.
Ha det gott alla strålande varelser! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Krya på dig Indiania!/ kram
God morgon alla sköna.
#3 Här är samma fenomen, fåglar högt och lågt och jag önskar att jag hade haft en bandinspelare när jag var ute med Siri. Det var ett kakofoni av kvitter med grönfinkar och koltrastar och andra fåglar som jag inte vet vad dom heter.
Jag älskar koltrastens sång, det pirrar i hela kroppen när dom drar igång sin friarsång.
Och tänk på sommarkvällen när han sitter och spelar och bjuder på sin soare.
#4 Krya på dig Indiania.
kram 
Tack tjejer och kram på er! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag
Härlig med dessa fåglar som som kommer med våren.Här i norr så får vi vänta ett tag till.
Känner mig lite degig idag men så är det ju helg,så man får vila opp sig.
Ha en bra dag alla!
God Lördagsförmiddag!
Önskar er en underbar dag!