Healing iFokus

Healing

Etikett: healing-allmänt
Läst 443 ggr
[dcpower]
0

vf tog jag inte emot healingen????

en gång skulle en kvinna skicka healing till mig men då tog jag inte emot den däremot när jag skulle testa att ge henne kände hon pirring så trodde vi att hon tog emot den av mig men ett mysterium e kvar vf mottag inte jag healing av henne det va precis som jag va blockeras för henne vf:S:S tacksam för svar

[GunillaF]
0

#0 Har du fått healing tidigare någon gång?

[dcpower]
0

nej,men hon som gjorde det sa når hon höll i min hand jag vet inte vad det e men du tar inte emot det det stannar i handen hos mig sa hon å en gång när hon skulle testa en annans sak(inte healing) så blockerades det igen mellan henne å mig

[GunillaF]
0

Du kanske är lite rädd eftersom du inte prövat förut att få healing. Det är inget att vara rädd för. Du behöver bara sätta dig ner och slappna av. Så infinner sig en lugn och skön känsla.

allhealing
0

Det jag ser är att du tog emot healing. Däremot så har du en särskild uppfattning om vad healing är för någonting. Det är vad jag ser.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

mayolica
0

Healing kan upplevas väldigt olika vid olika tillfällen,både för den som ger och den som tar emot.

Ibland kan det vara så att healingen går fram utan att man märker det.

Om healingen inte skulle gå fram,så kan det bero på att kroppen av någon anledning inte vill ta emot healingen.

~ mayolica ~