24/3 Onsdag

Hoppas ni alla fått sova gott i natt och vaknar utvilade…
Solen strålar utanför fönstret och himlen ser blå och fin ut.
Blir en härlig promenad lite senare ,,
Ha det så gott!
God morgon, god morgon på er alla!
Solen skiner och idag ska jag sitta i solstolen och lapa sol en ganska så lång stund.
/kram Spanaren
God morgon Rore. Vilken härligt skön kattbild. Så söt.
Idag skiner solen lite försiktigt. Har nog inte bestämt sig än riktigt hur hon ska ha det.
Men jag önskar alla en skön dag och var rädda om varann
God Onsdagsmorgon på er!
Jag lånade ut solen till er en dag. Den har skinit så fint här en vecka så… Men i morgon tar jag tillbaka den! Så passa på och njut! 
Ha det gottt!
god morgon!
rore jag bytte datum åt dig för jag vill gärna ha den 24 ióch inte den 14 hihi.
Idag ser jag ljuset i faktureringstunneln. Idag blir jag färdig med den delen.
Ha en underbar dag allihopa
Godmorgon allihop!
Mulet här men skönt väder ändå.
Önskar er en härlig dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Soligt och skönt idag och en inspirerande afton igår på cirkel med Vintersaga! Livet leker! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Här är det lite disigt i dag.I dag skall min bror och jag hälsa på vår sjuka farbror och i kväll skall jag på tjejträff.
#6 Skall bli spännande att höra hur du hade det i går på cirkeln?
Ha det gott alla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon allihop! Här blir det kort vecka, blir fredag för mig i morgon
Skönt!!!
#6 Vad härligt det låter!
#4 Skönt va? :) Nu hoppas jag du får slappna av lite och ta det lite lugnare igen!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
#7 Jaa det var härligt! Först en ledd lugn meditation under en halvtimma när vi fick egen tid i vår egen trädgård! Jag har lite svårt att kopppla av bland många andra och stördes lite av trafiken, men det var ändå en skön stund och jag blev avslappnad och lugn!
Sedan fikade vi och delades in i två grupper. En grupp fick stå på scen en och en och länka till kontakter som någon av de andra i gruppen skulle känna igen, så det behövde vara väldigt specifika saker för att kunna skilja ut rätt person! Vi fick vara med en stund på slutet och de var jätteduktiga!!!!! Imponerande!
Andra gruppen, som jag var med i, fick en övning där vi arbetade två och två och vi fick ritpapper och färgpennor och skulle rita den andres energier och allt annat vi fick in. Väldigt intressant måste jag säga! Så fick vi berätta efteråt hur vi tänkt, varför vi ritat det vi gjort och använt de färger vi använt. Och jag blev förvånad och glad över hur mycket vi faktiskt fick ut av våra bilder och hur bra det stämde!! Både det jag faktiskt fick fram om den andre, att jag ritade saker som jag egentligen inte visste varför och det stämde på personen! Även det han fick fram om mig var imponerande måste jag säga!!
Vintersaga hade ritat under tiden han också, till någon han inte visste vem det var till. Och först tyckte vi att den stämde på oss alla, utom en. Men sedan kom vi på en efter en att nja, det där är nog inte jag och det där stämmer nog inte på mig… Tills det bara var en kvar! Och när Rickard återigen gick igenom bilden tillsammans med den kvinnan så kändes det absolut klockrent! 
Det var en härlig lokal, trevliga människor och avslappnad lugn stämning! Och jag längtar till nästa Tisdag när det är dags för healing!
Kram Anna
Medarbetare på Chihuahua

God förmiddag på er!
Här är det gråmulet idag med, men plusgrader! Man ser verkligen hur snöfläckarna drar sig undan för varje dag som går med plusgrader, det är helt underbart!
Nu skulle jag bara vilja ha lite rejäl och varm sol med, samtidigt som jag tycker att det är bra att smältvattnet hinner torka upp i en bra takt.
Tror ni våren har nått oss nu? Det ska väl vara plusgrader både dag och natt ett visst antal dagar innan det får kallas riktig vår…
Ha det bra i våren eller vårvintern alla!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#9 Det låter hur kul som helst ju! 
#11 Jajamen, det känns kanon!
Det ska jag unna mig en gång i veckan!!! 
Medarbetare på Chihuahua
#9 Det låter härligt
Vad sugen jag blir på sådan cirkel, det var på g här men det blev inget utav tyvärr. Detta när ni ritade med kritor känner jag igen.
Det skall bli spännande att höra fortsättningen och Lycka till Anna!
Tack för du delar med dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "

#0 Vilken underbar katt :) Såg hela filmen först nu!

God förmiddag!
Har piffat upp mig idag bara för att känna mig glad - för det var jag faktiskt när jag vaknade idag!
#9Anna-Helga, det låter verkligen kanon med en sådan cirkel!! Önskar oxå att det fanns lite mer sådant där jag bor…
#4 Korseett, vad bra! Då kanske vi får se lite mer av dig snart! =)
Ha en finfin onsdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
jag har kommit in flera gånger idag bara för att se katten i #0, helt underbar
Ja till veckan får ni se mig mera och då börjar ju tävlingen med och påsk är det å allt
Go eftermiddag.
Vilken härlig katt rore
Kalas väder är det idag,känns att våren närmar sig.