Godmorgon 23 mars
Hoppas ni alla får en underbar dag i glädjens tecken 
I dag skall jag till frissan och göra mig vårfin.
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon!
Härligt att få göra sig vårfin i håret. Jag ska iväg på Skärtorsdan.
Ha en fin dag alla!
Morning 
Vi kom just in från en härlig och solig prommis efter skoterspåret. Blåste lite men vad gör det när dom lovar någon plusgrad idag.
Jaså, får vi en vårfin och nyklippt Indiania idag 
Ha det alla/ kram Spanaren

Åh så härligt Indiania! Jag mår alltid bra när jag varit hos frissan!
Här är det helgrått idag men det är plusgrader och då får det gärna vara grått för mig 
Snön smälter i en rasande fart plötsligt och det är helt ljuvligt!!
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
God morgon!
Ingen frissa för mig på flera år. Mamma klipper och kompis färgar 
Här är 2°C, mulet och regn. Men jag har inga planer att gå ut, än iaf. Jag ska titta på härliga Ghostwisperer kanske hela dagen 
Må väl!
God morgon!
Här snöar det en hel del igen,,, *suck*
Jaja, tids nog kommer våren,,,Är lite ivrig och otålig ska jag erkänna.
Har två lediga dagar framför mig,, och jag ska bara vara och göra det som faller mig in.. Har jag tänkt
Ha det så gott!
God morgon alla
Regnet det bara öser ner. Siri blir blöt som en trasa, hon bara går rätt ut i alla pölar och tycker det är så härligt. Hon gör nog rätt, så nu blir det stövlar nästa gång så jag kan hänga med ut i vattnet.
Ha en bra dag alla och var rädda om varann
Snart lunchdags och jag tittar in en stund. Här är det milt och mulet idag. Känns skönt…
Hoppas att du blir nöjd med håret Indiania!
Jag håller på med lite tvätt och städning idag. Och så ska jag sätta mig och designa mina tillfälliga visitkort om en stund. Ska bli spännande att se om jag kan få dem som jag vill att de ska se ut.
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
God middag alla finingar!
Hur har ni det? Var så länge sedan jag tittade in hos er… Fullt upp med jobb och tarotkurs samt en envis förkylning som nu förhoppningsvis håller på att ge med sig.
Det har precis slutat regna här i Stockholm, grått och fuktigt är det dock fortfarande.
Ha en fin fortsättning på tisdagen!
Kramar
"Låt själen vara fri"

God eftermiddag!
Är tillbaka på jobbet idag, det var riktigt skönt med en ledig dag igår! Jag var hos svärmor en sväng på lunchen idag och passade även på att ta en snabbrunda på HM…
#0Älskar att gå till frissan, man kan koppla av och bli ompysslad en liten stund =)
Här regnar det just nu, men det gör absolut ingenting. Ju mer snö som försvinner desto bättre!
Trevlig tisdag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
god kväll!
Denna veckan ut men sedan blir det lugnare för mig och mer tid för den här sajten. Men ni underhåller er så bra själva här och med hjälp av medarbetarna.
Ha det bra så länge
kram
Hoppas du blev vårvacker Indiania…och att våren sakta gör sitt intåg hos dig också…
Här i södra Halland startade dagen med regn och det passade mitt humör alldeles utmärkt…då döljer man tårarna lättare. Har det så in i tungt nu och letar lugn….
Solen valde dock att titta fram en stund i eftermiddags och temperaturen steg till +7 härligt.
Aningen lättare i sinnet och andningen men lååååååååångt ifrån helt befriad från oro.
Ooops nu fick jag visst sagt det här…kanske meningen jag vet inte det bara bubblade ur mig. Men behövde väl någon att dela tårarna med.
MÅ gott alla ni här…är glad att jag är tillbaka för hur det än är så ger ni ALLA styrka att orka och hitta tillbaka
Kram Lena
Hej Lena!
Skickar en kram till dig,,, och tårar behöver komma ut,, tillåt dem falla,,,
Tack goa Rore men de tar ju ALDRIG slut…och hålet i hjärtat när läker det?
Kram
Lena Vännen!
När vi försonas med oss själva och allt det som varit,, så läker även vårat hjärta
Hålet vi bär i våra hjärtan,, har kanske skapats på grund av andra människor/omständigheter, till det yttre,
Men det är bara vi själva som kan finna vår egen läkning. Den kan ingen annan ge oss.
När vi vågar släppa taget om våra egna inre motstånd/föreställningar och i stället ser på oss själva med kärlek,, så försvinner kampen allt mer.
Visst tar det tid och visst gör det ont, och vi trillar dit om och om igen. Kan det tyckas,,,,
Men för varje gång så kommer vi målet lite närmare.
Det är tröttsamt att gråta, samtidigt känner jag, att jag är glad de gånger jag kan gråta,, för gråten renar och lämnar nytt utrymme inom mig.
Syrke kram från mig./ rore
#13 Lena
Så fina och läkande ord du fick av Rore.
Jag vill vara med och ge dig en kram fylld av kärlek och värme 
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Goaste Rore…vill ju inte leva med ärren i hjärtat och det är väl det jag måste försonas med…är inte där än. Och lätt för att gråta har jag jämt…
Men ska ta till mig det du skriver och låta det landa i mig.
Tack
Kram

Tänker på dig jag med Lena och instämmer i rores kloka och kärleksfulla ord.
Vägen till förlåtelse och försoning kan verkligen vara tung. Ta en dag i taget, och vi finns här som stöd för dig allihop!
Och var inte rädd för att skriva av dig, det är både viktigt och läkande i sig! Vi lyssnar gärna och stöttar så gott vi förmår!
Styrkekramar från mig med!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#11 Styrkekramar härifrån också 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Tack alla goa ni…underbara styrkekramar det ska ni veta. Idag känns det gladare i hjärtat så ni gör susen….
TACK
Kram Lena