Varma händer
Jag var på Ikea i Kungens kurva en dag för nåt år sedan. Jag kommer inte exakt ihåg när, nå ialla fall så skulle vi gå till restaurangen och få nåt att äta. På långt håll hörde jag ett barn med en förskräcklig hosta, han hostade hela tiden. Han var runt 3-årsåldern, jag började känna mig varm i händerna och när vi kom fram tittade jag mot den lilla hostande pojken och mina händer kokade av värme, det pulsade och stack.
Jag vet att man inte ska heala någon om dom inte har bett om det, men jag fick ögonkontakt med den lilla grabben och värmen bara flödade. Han blev blossande röd om kinderna och slutade tvärt att hosta. Det var ingen som märkte eller såg någonting av det som hände. Bara han och jag.
Det var en helt otrolig upplevelse.
Skulle vara kul om någon mer har varit med om något liknande och vill berätta.
Majlar vilken underbar berättelse, vid sådana tillfällen gläds man verkligen Tack för du berättade för oss.
Det kan man säga är healing…..Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag vet ju inte hur det gick senare för lillpojken, men under hela resten av tiden vi gick runt där hörde jag inte att han hostade. Han fick åtminstonde en stund ledigt från hostan.
Det kändes bra
#2 Så klart healade du honom Majlar, du har det i dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Vilken härlig berättelse! Tack för att vi fick läsa! Själv har jag ingen sådan att berätta, mina små "under" handlar mer om djurkommunikation…
Som när vår ponny fått föl o jag var en sådär 12 år. Då stod jag ensam i stallet och bara tittade på henne och fölisen, och plötsligt kom det som en blixt i huvudet "XXX ska han heta". Och så fick det bli. Jag förstod inte då, men sprang in och berättade att jag kommit på ett namn.
Eller som när jag red på vårt gamla fullblod, i full galopp genom en vattensamling, då fick jag en bild av hur vi hoppade fälttävlanshinder och samtidigt känslan av "vi klarar allt", vi var helt samkörda och hade man ställt ett hinder där hade vi hoppat det utan problem.
Sen var det en gång när vi tog hand om en ganska ohanterad häst som bott hos en gammal gammal man och levt ett väldigt skyddat liv, enformigt och tryggt. När han kom till oss blev han så chockad över omställningen, och en dag när jag gick med honom till hagen, lade jag handen på hans manke och vips fick jag en bild av totalt mörker och en känsla av total förvirring/panik (svårt att förklara). Det magiska var att i samma sekund som jag fick känslan, var det precis som att det försvann. Att jag delade känslan hjälpte förmodligen hästen.
Sen har vi min gammeltant som ju skickar ljus, det är en så speciell känsla och man blir bara fylld av glädje. Henne behöver jag bara titta på så kommer känslan. Hon hade en period i vintras när känslan försvann tillfälligt, men nu är den tillbaks igen. Man bara står stilla, huvud mot huvud, och så sker det. Går inte att förklara, är en så speciell känsla, en speciell kontakt. Hon vet ju allt jag tänker på, tyvärr är inte jag så bra på att veta vad hon tänker på eller hur hon tolkar det jag tänker på.
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Vilka härliga berättelser! Jag har inte upplevt något så påtagligt än. Men jag känner så med djuren så jag tror det kommer, iaf med dem. Jag är inte frisk helt så kan vara därför det "funkar" för mig. Samt att min sambo inte tror på dessa energier vilket gör att jag ibland smyger med dem, känns det som iaf, och då blir det ju inte bättre.
Så jag hoppas när jag mår bättre kunna föra denna "konversation". Jag känner dock energi mitt i mina handflator och det räcker med att jag ofta bara tänker i de banorna så känns det.
Vill veta hur det är för fler av er! Skriv skriv 
Så ödmjukt och fint ni berättar … tack /kram Spanaren
Vilka härliga berättelser,ja helandets kraft är stort!
Jag läser med glädje och värme i mitt hjärta. Underbart 
Med ljus och kärlek... Tina
Fantastiskt majlar! Jag har ofta liknande upplevelser som du! Det är så underbart! :)
"Låt själen vara fri"

Wow, helt fantastiskt majlar! Det är ju nästan så man vill att det ska fungera, så fint att kunna hjälpa ngn på det sättet!
Det enda jag kan säga är väl att i vissa fall räcker det med att tänka på healing så börjar det sticka i händerna.
Jag minns iaf en gång när jag skulle visa äldsta dottern hur man kan gnugga händerna mot varandra och känna energin. När jag sedan lyfte händerna mot hennes kinder blev vi båda varma och svettiga på bara några sekunder - mycket stark upplevelse för både henne och mig.
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
fina berättelser ni delger!