Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1260 ggr
[Spanaren]
0

Helande ord

Smeksamma ord med fin innebörd har jag fått av Indiania i dag.

Det har även utdelats andra små saker från någon mer till mitt hjärta idag.

Ord är helande och berikar mig så mycket och ger mig ännu mera av kraft och energi för att dela tillbaka.

Glöm inte av att orden är helande och får oss att flamma upp ännu mera av regbågens alla färger.

Så strö dina ord och få dubbelt tillbaka   

Ps Tack Indiania för ditt fina pm/ kram Spanaren

[Spanaren]
0

Kärlek är den enda sjukdom man

inte vill botas för.

Franskt ordspråk

Indiania
0

Tack Spanisvännen! Dina ord betyder mycket för mig skall du veta Kyss Du har alltid mycket gott att tillföra oss alla!

Jag blir ju lite generad förstås men mest av allt glad!

Kram Indiania

#1 Sant ordspråk också, kärlek kan vi aldrig få för mycket!

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

# 2 Bli inte generad utan fortsätt med att sola oss med ditt fina och omtänksamma sätt.

Loet_old
0

Tack till er bägge två,för helande ord berikar så mycket!Glad

[Spanaren]
0

Alla hjärtans ljusning

Se hur jag skimrar och gnistar i en mångfald av himmelsbrons skiftande skiftningar

Gröna är hjärtevännerna som smeker mig omtänksamt runt i hjärtats ljusaste boning

Jag entusiasmeras med att urskilja det hela i ett kraftfullt stort och gyllene skimmer

Mina steg känns lätta och jag svävar fram i alla de olika spektrum som finns att få

Genomträngs med kärlekens läkning till mitt hjärta och det känns mäktigt att fyllas

Hela hjärtkammaren vibrerar av ord sagda till mig med kärlekens rågade reservoar

Mina brokigheter byter plats och jag är som en regnbåges kaskad av färgrikedomar

Skälvande och helande stöter jag ihop med min innersta själs starkaste av alla själar

Strålar och blinkar som den finaste sol av alla solar som finns på hela himlavalvet

Rik på ord lämnade med kärlekens hälsning för att jag äger rättighet för att existera

Miljoners ord är sagda men inte med givarens genomtänkta budskap just till mig

Så stärkt och så fylld av färg darrar jag som det mest tilltänkta av alla supernovor

© Spanaren

majlar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Woow. Vad du skriver vackert. Mera meraGlad

[Spanaren]
0

#6 Tack och jag blir så glad över dina ord och din vackra blomma.

/kram Spanaren

Indiania
0

Otroligt vacker skrivet Spanis, dessa verser är skrivna med känsla som berör på djupet i min själ!

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

# 8 Tack Kyss

snoflinga
0

#5 Jättefint!!! Kyss

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

#10 Tack Skrattande /kram Spanaren