Medial utveckling Skultuna
Jag var igår kväll på mitt första kurstillfälle i medial utveckling. Och jag känner mig så besviken… Av flera anledningar. Först och främst för att kursledaren förkortade dagens kurs för att vara barnvakt och hon kändes stressad under hela tiden. Att kompensera vid nästa tillfälle 18 April känns inte riktigt som plåster på såren då jag hade stora förväntningar på dagens träff… Det är långt till nästa träff!
Det andra jag känner mig besviken över är resultatet idag för min egen del. Jag har haft förfärlig huvudvärk och ont i tredje ögat, svindel och tryck i huvudet så fort jag bara blundar. Jag har haft känslan av att det skulle lossna som idag under kursen, men istället för att öppna upp mig känner jag att kursledaren stänger till? Varför? Och är det inte hon så är det ju andevännerna och varför de lindar in mig i bomull fattar jag inte i så fall, de borde veta att jag är redo och klarar av väldigt mycket? Vad väntar vi på?
Där sitter de andra kursdeltagarna och den ena får in mer än den andra och det mesta jag fick idag var ont i huvudet och kallt drag om benen… Alltså jag får ut mer av att meditera själv!! Suck! Vi hade besök från Plalyaderna sades det, men det upplevde jag mest som kyla, inget mer. Vi pratade om energier och vissa kände av väldigt mycket och vissa ingenting. Kanske var nivån för hög för mig? Kursledaren kanske inte passar? Jag är kanske inte redo för mer fast jag tror det? Jag vet faktiskt inte…
Förlåt mina vänner att jag är negativ idag, det är inte min mening. Men det är känslan jag har efter kursen och det kan inte vara rätt? Jag borde vara upprymd och glad och lätt i sinnet?
Men imorgon tar jag nya tag och hoppar på en cirkel hos Köpingsljusen istället! Igår var jag nära att strunta i alltihop, så uppgiven var jag, men nu tar jag nya tag!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Nu har jag läst Anna och tämker att det kanske blev för mycket för dig att ta in allt på en gång, du kanske var för öppen helt enkelt? Kanske var det därför hon stängde till?
Det är inte alltid det blir som man vill, ibland tror jag att det skall kännas jobbigt och visst är jag otålig många ggr och tycker utvecklingen skall gå fortare men de är mina tankar det.
Tror att det vi behöver kommer till oss när det är dags och det finns nog inga genvägar?
Däremot förstår jag att du blev irriterad av att ni imte fick den tiden ni var bokade för.
Skall bli spännande att följa dina upplevelser på cirkeln hos Köpingsljusen! Hälsa Rickard!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania. Ja då jag tror absolut att det är en del av vägen, att lära mig vara mer tålmodig… 
Medarbetare på Chihuahua
#2 - Hi hi, det ska bli kul att träffas och träna på tålamodet (vilket jag själv har fått göra i min mediumutveckling) - och glöm inte att skriva om det här på forumet! 
Kram Rickard
#3 Modigt av dig att ta dig an en sån gnällspik! Haha! 
Medarbetare på Chihuahua
#4 - Ha ha, det tror jag vad jag vill om, att du är en gnällspik! 
Ibland måste man bara få avreagera sig på sin livssituation - bara det inte blir en kontinuerlig syssla som man ägnar all tid åt…
Sen tror jag inte du hinner reflektera över helgen som var i morgon - för det blir en härlig rivstart med en intressant övning i snabbt mediumskap… 
Bus-Ricke
#5 Låter som det passar mig som handsken! 
Jag är oftast väldigt positiv, så det ska nog inte vara någon fara!!! Ser fram emot imorrn!

Medarbetare på Chihuahua
#6 - Ha ha, det visar sig i morgon vilka som är redo för övningen… 
Ser också fram emot i morgon, på torsdag osv. 
Kramis