Healing iFokus

Healing

Läst 1122 ggr
Loet_old
0

God morgon 21 mars

Nu är det dax att stiga opp,denna söndag bjuder på kalasväder i norr.

Önskar er alla en fridfull söndag!

Indiania
0

Godmorgon Loet!

Nu är jag uppstigen också, än så länge lite mulet här.

Härlig söndag till er alla Flört Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

[Spanaren]
0

God morgon Loet och alla andra Skrattande

Solen lyser och mitt leende också, för jag hade det så trevligt på ABBA-festen igår.

Se bara hur jag myser   /kram Spanaren

Anna-Helga
0

Oj oj här snöar det idag, men kurs i medial utveckling står på schemat! Tungan ute

tilja65
0

Godmorgon allihop!

Här är det vårväder, regn och milt…

Låter kul med ABBA-fest Spanaren Glad

Vad kul att du går kurs i medial utveckling Anna-Helga. Vem går du för?

Önskar er en skön söndag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

#4 Kolla i min blogg på hemsidan så får du veta mera Flört

Mår du bättre nu?

Anna-Helga
0

#4 Anita Norgren heter hon! Glad

tilja65
0

#5 Det ska jag göra Spanaren Glad Jag är fortfarande sängliggandes och magen känns svajig, men yrseln är bättre så det går åt rätt håll.

#6 Kul, det vore intressant att höra mer om kursen sedan Glad

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

#7 Kärleksfull engergi sänds nu till dig Kyss

tilja65
0

#8 Tack du omtänksamma fina Kyss

www.harmoniqa.se

majlar
0

God morgon alla sköna. Här vräker blötsnön ner så man känner sig som en blöt trasa när man kommer in efter vovvepromenaden, men va gör det, det är ju vååår.

Idag ska jag till kyrkan och lyssna på barnkören. Ett barnbarn är med där och sjunger. Det ska bli trevligt.

Krya på dig tilja.

ABBA- fest låter trevligt, får gå in och kolla sen.

Ha en skön söndag och kramKyss

[GunillaF]
0

Ilar förbi och säger god förmiddag!Kyss

Nu ska jag ut i vårsolen!Glad

snoflinga
0

#2 Vad härligt det låter! Och jag log när jag såg din fina smiley :D

#7 Stora kramar härifrån! Krya på dig!!!

Här blir det en skön söndag med lite olika "måsten" som ska göras, men jag tar det lugnt, är ganska sliten utan att veta varför…

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Vintersaga]
0

God middag!

Här faller snön tät och vi ska ut i snöovädret - men bara för att träffa några andligt intresserade vänner i stan och praktisera healing :-)

Ha en trevlig eftermiddag och kväll Skrattande

Kram Ricke

korseett
0

go  middag

idag sitter jag på kontoret och ska lögga sista handen vid bokslutet. När jag är klar med det får jag åka hem.'Ha det bra alla

Anna-Helga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7 Yes, jag lovar! Ligger efter med mina rapporter, ska rapportera från healingen i Onsdags också, men det kommer, jag lovar!

Det tar faktiskt lite energi måste jag säga, det är klart värt, men jag blir lite matt! Glad Sedan är det ju fyra barn, hästar, hund, katter, man mfl som ska ha sitt också! Hehe mannen kom sist märkte jag! Haha!

Kram!

[Spanaren]
0

#15 Tack för den fina kattbilden Skrattande men ska kissen vara halvrakad eller …

/kram Spanaren

Ps Du skriver när du hinner för då får du bästa resultat!

Anna-Helga
0

#16 Hon var så tovig stackaren, så hon var tvungen att sövas och rakas…

Jag har annonserat på massor av ställen efter min katt som försvunnit och fick svar om den här lilla kissen som strök omkring utanför ett hus i Uppsala. Hon var så hungrig att hon åt gammalt bröd som husägaren lagt ut till fåglarna! Det är inget katter väljer att äta i första taget…

Jag kastade mig i bilen och åkte 10 mil drygt för att komma dit, för mannen som hittat henne var allergisk och kunde inte ha henne inne så länge.

När jag kom fram hittade jag denna kisse, hon var inte min, men hon var i ett förfärligt skick så jag tog med mig henne såklart och åkte till veterinär dagen efter!

Eftersom halva öronen hade frusit bort fick vi bara fram en del av öronmärkningen. Men genom det spårade jag ägaren.

Hon har inget intresse av katten utan jag har övertagit henne!

Det var ett långt svar, men det är förklaringen till varför hon är halvt rakad.

Öronen har läkt fint men det är bara hälften kvar och svansen har hon också förlorat.

Det ären underbar katt med stor personlighet, hon är 10 år och hon ska leva resten av sina dagar här hos oss!

Fotot är bland de första jag tog, när jag precis fått hem henne och gett henne lite mat.

Kram Anna

Anna-Helga
0

Här är en bild till av vackra Lovisa. Hon har nu ökat nästan ett kilo i vikt på ungefär en månad… Glad

Indiania
0

#17 Åh vilken go kattmamma du är Anna, jag blir lycklig när jag läser! Glad Fina katter du har! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Säger det samma, vilken tur lilla Vackra Lovisa har som lyckades hitta dig, och fick bli en del av din familj. KramGlad

Anna-Helga
0

Tack hörni! Kram! :-)

snoflinga
0

Åh vilken historia! Jag blir både jätteledsen och samtidigt så glad över att du tagit hand om henne! Men, varför måste det gå så långt undrar man? Stackars lilla missen :(

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.