Healing iFokus

Healing

Etikettupplevelser
Läst 487 ggr
Anna-Helga
0

Healiing ochmeditationskurs 2

Mellan första och andra tillfället var det nästan en månad! Jag har väntat och längtat! Och tränat! Mest på att slappna av och tömma sinnet, det är svårt för mig då jag har så mycket omkring mig! Och jag har lyckats ganska bra känner jag och fått till mig en massa spännande budskap, det har blivit mer andlig aktivitet i huset o.s.v.

Mest påtagligt har varit trycket i mitt huvud, jag får "flygplanskänsla" med lock för öronen och förfärlig smärta mellan ögonen i pannan… Det blir mer och mer och till slut bara jag stänger ögonen.

Så fort kursledren började trumma kom smärtan mellan ögonen tillbaka och trycket i huvudet steg. Så efter hon trummat första gången tog hon mig över pannan och fick bort värken tillfälligt. Men det var något mer som försvann, som att hon bromsade istället för att öppna upp?

Första övningen var att vi skulle slappna av och hon skulle leda oss i en meditation upp för ett berg och vi skulle välja lätt eller svår väg. Och ner skulle vi välja en annan väg. Och detta skulle säga oss något om var vi nått i livet andligt/medialt och hur det ser ut framöver.

Det gick bra för mig i denna övningen och jag fick till mig massor! Första biten klättrade jag och kämpade med hela kroppen så händer och fötter blödde! Sedan mötte jag en Golden Retriver som försvann fort. Jag hittade en jättehög gran som jag kunde klättra i och tjäna in lite tid och väg och komma upp smidigare! Så kom en clown, men jag sa åt honom att gå hem! Sista biten upp var en bred grusväg och jag gick i lugn och ro och plockade blåklockor!

Fick vänta en stund däruppe på toppen innan kursledaren sa att det var dags att gå ner och innan jag visste ordet av skulle hon ta oss över floden igen och tillbaka till vår sida, det var väldigt stressat så jag sprang ner för berget! (Om hon trummade 20 minuter för oss på uppvägen så trummade hon inte mer än 2 minuter ner?) Men ner kom jag i alla fall, men inte på det sätt som jag skulle gjort annars är jag säker på!

Efter detta fick vi ge varandra helaling igen och jag jobbade med en ung flicka som aldrig gjort något liknande och hon hade de mest iskalla händer jag någonsin känt… Det kändes trögt och faktiskt smärtsamt att ge henne healing och ingenting att få ifrån henne tyvärr.

Sedan skickade kursledaren healing till oss och vi skulle känna var på kroppen hon skickade. Det var inte helt glasklart för mig, jag kände mest i händer och armar under hela tiden och så kände jag när hon skickade till ryggen på slutet.

Efter det fick en person sitta i mitten och alla vi andra skicka healing till henne. Hon hade dessutom blivit trummad för innan så hennes värk i nacken hon hade problem med var borta. Däremot kände jag att hon var ledsen.

Sedan var det slut och vi fikade.

Kram Anna

Indiania
0

Tack för detta också Själv tycker jag det kan vara spännande med ledda meditationer, har haft stort utbyte av det.

Det när man får vara mitt i cirkeln är väldigt kraftfullt, det har vi haft på en systersajt och det var gudomligt måste jag säga.

Tack för vi får läsa om dina upplevelser.Glad Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "