Healing och meditationskurs 1
Jag ska försöka berätta om min upplevelser på mina första kurser och jag börjar med första kursen, känns lättast så… 
Första tillfället provade vi att meditera till trumma. Då kände jag mig mest avslappnad och lugn, men inte så mycket mer faktiskt… Kände mig stressad över att inte veta hur lång tid jag hade på mig innan kursledaren skulle avbryta, hon lämnade oss vid ett träd och sa att hon skulle hämta oss efter ett tag. Så jag tror inte att jag kunde slappna av ordentligt faktiskt.
När vi skulle ta emot healing fick jag jobba med en kvinna som hållit på med healing ett tag och det var en behaglig känsla. Jag blev lugn i hela kroppen… Det var också vad hon upplevde att hon skickade, lugn och ro eftersom jag kändes stressad. (Va? Med 4 barn, två hästar, hund och katter??!
)
Jag fick sedan ge henne healing och det var bland det häftigaste jag känt! Jag blev alldeles lätt och urgröpt, som ett äppelskrutt! Sedan var jag tvungen att hålla handen på hennes vänstra axel och hålla emot så hon inte skulle falla, det var övervikt åt det hållet (i verkligheten satt hon helt rakt, jag frågade sen.). Tog tillbaka händerna till hennes axlar, men det var inte klart, det behövdes mer balans fick jag till mig! Så tillbaka med handen på vänster överarm tills jag kände att det var klart! Hon förklarade efteråt att det var precis vad hon behövde, balans i livet, då hennes sjuka mor tog massor av energi just då. Hon kände min healing som kärleksfull, men stark och bestämd, moderlig, men ändå lätt som en vårvind… Det var härligt att höra!
Så skickade kursledaren healing till oss med trumman och mina tårar började rinna fast jag var glad… Och så avslutade hon med en annan trumning så vi kom ner igen.
Så avslutade vi med att fika och prata om lite allt möjligt!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Vilken fin upplevelse
och tack för att du delade den med oss.
/kram Spanaren
#0 Vilken härlig upplevelse du hade! Tack för du delar med dig av detta fina.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "