Healing iFokus

Healing

Etikettdjurhealing
Läst 427 ggr
Bibban
0

Har just hittat hit...

… och är mycket intresserad av att anpassa traditionell healing för människor till djur - både husdjur och lite större som hästar, kor mm.

Har ni tips på någon bra bok där jag kan vidareutveckla mig. Har inte råd att lägga pengar på någon kurs men har både Reikki och Sekhem i botten och tror bestämt att jag kan gå vidare därifrån med lite hjälp.

Jättetacksam för svar!

[yodhe]
0

Hej!

Titta runt lite på vänster sida i de gula fälten, jag tror att du kan hitta något att använda där…

Lycka till

Anna-Helga
0

Välkommen hit!

Loet_old
0

Välkommen hit Bibban!

Indiania
0

Välkommen till oss Bibban! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

allhealing
0

Ingen har "hål" i sin Aura.

Om jag observerar energin över ditt hjärta så är det mer att du har stor integritet och inte släpper vem som helst in på livet. Du har helt enkelt byggt upp en liten pansarmur för att "skydda" sig mot oinbjudna personer som du inte själv väljer att släppa in.

Detta är helt normalt och ingenting som du behöver oroa dig för. Vi lever alla vårt liv och lär oss allteftersom tiden går. Om du vill ta emot healing för att få hjälp med detta så kan du absolut prova på det. Förstå dock att det alltid finns känslor begravda bakom skyddsmurar och dessa kommer att visa sig när man tar bort en sten i taget ur muren.

Känslor kan visa sig på en mängd olika sätt, använd din egen intuition när det händer. Var aldrig rädd för känslor, de är aldrig farliga. Dock kan de ställa till problem om man kopplar ihop känslor och obalanserade tankar och tankemönster. Du är riktigt duktig på att förstå budskapen som kommer till dig inifrån som en lite viskande röst.

När det gäller magen så är det gamla rädslor som du begravt där. Dessa är mer kraftfulla så mitt råd är att du börjar med hjärtat och tränar på att lära dig känna igen känslor som kommer där. När du sedan känner att du börjar förstå det någolunda avvakta då 2-3 månader så att den kunskapen hinner smälta ihop med dig.

Sedan kan du börja ta emot healing även för magen. Dock rekommenderar jag dig att gå till en professionell healer när du ska arbeta med magen. Det finns mycket "trauman" lagrade där hos dig. Ingenting farligt men väldigt kraftfulla känslor som behöver komma ut ur din kropp.

Lycka till nu hur du än gör. Det kommer att gå fantastiskt bra för dig.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet