Healing iFokus

Healing

Läst 452 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 20/3

Titta det snöar och har gjort så hela nattenFlört Vårdagjämningen, var tog den vägen? Någon som har sett den efter vägen?

Men här bakom allt, så finns solen gömd för att tina upp allt hos mig *ler*.

Ha det goa vänner/ kram Spanaren

[GunillaF]
0

God morgon!

Här har det snöat över ett dygn…Du har rätt Spanis, där bakom finns solen. Jag vet, för den tittar fram på mig just nu!Glad

Ha det gott idag allesammans!

Loet_old
0

God morgon

Solen lär nog bli bakom moln idag,fast det har slutat snöa.

Ps.Snö bortskänkes,det finns att hämta gratis hos mig,så passa på först till kvarnFlört.

Ha annars en bra lördag alla.Glad

snoflinga
0

God morgon! Här är det fortsatt plusgrader, 6 plus just nu. Ska regna i dag och i morgon, gissar att det är snön ni som bor ovan mig fått som blir regn här nere. Ska bli skönt att se snön regna bort, nu vill jag ha sommar Cool

Mina blommor för dagen växer så  man nästan kan se det med blotta ögat, o ALLA frön tog sig!!! Ska snart dela dem och ge bort till några vänner redan nu Glad Får bli mitt "Herman", men jag måste hitta ett mer passande namn… Vänskapsblomman kanske?

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

[Spanaren]
0

#3 Blomman som förgyller din dag kanske Flört

Anna-Helga
0

Underbar solig härlig dag, vi ska på bio med stora barnen idag!

Kram alla!

snoflinga
0

#4 Ja :) Det blir perfekt, ska starta en blomdelningsaktion nu Skrattande Först ut blir en del av skotten, och sen får det bli frödelning Skrattande

Tack majlar för att du delade med dig av fröna Skrattande

majlar
0

God morgon Spanaren och alla andra, eller förmiddag kanske det är nu. Kom precis hem från loppis och fynda förstårs en "massa" en rosgömma som jag tycker är så fina. Sen stickor i nr 2 som jag ska ha till att sticka Barbiekläder med. Och två hjärtaskar. Dagens skörd. Annars tycker jag det är svårt att hitta bra atthasaker.

#6 Kul med rapporter om Blomman. Tack för det snöflinga.

kram alla och ha en fin dagKyss

Indiania
0

God förmiddag!

Tittar in och hoppas ni alla får den lördag ni behöver!

Kan skymta solen bakom molnen. Glad Kram till er alla!

Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

tilja65
0

Godmorgon!

Här är det nog lite vår i alla fall, 5 plusgrader och jag hör fåglarna kvittra. Själv ligger jag nedbäddad och njuter inte precis av dagen. Influensa är jobbigt, men det känns lite bättre när jag tänker på att våren är i antågande. Det är nog den bästa årstid vi har Glad

Önskar er en fin lördag!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

snoflinga
0

Krya på dig tilja! Kyss

Indiania
0

#9 Krya på dig Tilja! Du får en Bamsekram också! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

korseett
0

god förmiddag!

Det blåser mycket här nu och det känns i huset för det är lite kallt. Funderar på om jag ska åka en sväng idag och jobba eller om jag ska va hemma och fixa lite och ta en heldag imorgon. Jag får se hur det blir

Ha en bra dag alla

tilja65
0

Tack så mycket snälla ni, hoppas på att det blir bättre snart.

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

[Spanaren]
0

Tilja jag sänder till dig/ kram Spanaren