ang. Healing
Jag är ny på detta forum, jätteintressant tycke jag pga att jag har fått hör av flera personer som är mediala att även jag har en stark sådan gåva, vilket förklarar ett och annat , bla så fär jag varsel innan det händer något allvarligt i mina drömmar. Men jag är inte så utvecklad ännu. Men för några år sedan fick min 13 åriga dotter otroligt ont i magen, hon låg dubbelvikt ett bra tag och bara kved, och hon brukar inte ha så i vanliga fall. Men till slut så lade jag mina händer på hennes mage och Ops! ALL SMÄRTA bara försvann, hon kände ingenting efter det. Hon är inte den som är dramatisk på något sätt eller skulle hitta på. Då började jag funder på om jag hade någon "helande" gåva som jag kanske ska bruka mer. Hur vet man? Hoppas detta inte låter för dumt:)!
Hej och välkommen hit asajeanette och hoppas du ska trivas här.
Alla har vi förmåga att hela även du också,som du beskriver i din berättelse.
Kika och botanisera under läsvärt och fråga dig fram om du undrar över någonting.
Hej Loet!
Tack för tipset!:)
Välkommen hit asajeanette, hoppas du skall trivas hos oss!
Gå på din känsla och lita på att det du känner är rätt och det finns olika sätt att heala på…Du känner när du är rätt!
Lycka till! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
välkommen hit! Klart att du har en helande gåva och att du hjälpte din dotter. Lita på dig själv