Godmorgon Gunilla och alla andra godingar 
Det är fredag, bastu och spa behandlingar hos syrran i kväll, medan gubbsen lagar mat åt oss… kan det bli bättre
.
Värme är säkert vad mitt onda behöver !
Ha en skön fredag alla
God morgon alla!
#1 Vad säger du
så skönt och så mysigt och så gott att bli uppassad på alla de sätt. Det är du värd
efter alla dina fall.
Så inspirerande roligt det är att ha en egen hemsida att få "svamla" på med. Ännu roligare blir det när någon vill läsa och se på det jag har i mitt eget lilla kryp-in 
Ha en bra fredag alla goa vänner/ kram Spanaren
Godmorgon!
Är uppe och hoppar,,
Nillan vilken dag du har framför dig,, härligt,, 
God morgon på er.
Skottar snö idag.
Ha en bra fredag alla
God morgon alla sköna
Idag blir det till att slappa. Eller man kanske ska ta tag i vårstädningen, eller sätta sig och vänta till anfallet är över. Ja det får bli som det blir idag.
kram och var rädda om varann
Godmorgon alla!
Vad härligt för dig Nillan
Katten ligger i gungstolen och sover efter nattens strapatser och inte har han väckt mig heller. Bryggaren puttrar i köket, morgonkaffet vill jag inte vara utan.
En härlig och mysig fredag åt er alla! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

#1 - När ska jag komma 

Alla: Härligt med fredag!!! Är så glad att min rygg är bra igen, trodde jag skulle få dras med det här resten av livet precis som förut. Bara i söndags var det så illa att jag funderade på att hoppa av hästen och gå hem, men kom fram till att om jag härdar ut går det snabbare att komma hem än om jag går… Och i måndags åt jag frukosten sittande på golvet, men sen vände det och nu är jag så bra, så bra
*ler fånigt*
I morgon blir det köpemat med vännerna, och bara chilla och mysa. I kväll blir det stallet, vi har aldrig fredagsmys men det känns ändå som fredagsmys när det är fredag kväll 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Ja bastu vet jag inte när jag badade sist! Njut!
Hoppas att alla ni andra får en underbar fredag ni med. Jag borde väl städa idag men jag har verkligen ingen lust… får se om jag gör en snabb-mini-utryckning sen.
Här blir det slapp och vilokväll ikväll.
Ha en riktigt härlig fredag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God eftermiddag!
Klockan har passerat 16 och om en halvtimme får jag äntligen åka hem!!
#1,7 Tror jag hänger på jag med. Lite värme och massage är precis vad min kropp behöver idag!!! Ska visserligen dricka vin med tjejerna ikväll men det hade vi ju kunnat göra hos Nillans syrra ändå hi hi. ;). Jag hoppas du får det jätteskönt Nillan, och Snöflinga - grattis till en bättre rygg!!
Just nu är jag så trött att jag skulle somna bums om jag lade igen de blå här i kontorsstolen…
Ha en skön fredagskväll!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

#9 Jag har massa vin jag kan ta med :) Både rött, vitt och mittemellan 
Nu är det dags för stallet!
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.