Vill ni ta emot en ängel?
Jag har fått äran att ta emot änglar och har änglar att skicka vidare till 3 personer den 19 mars.
Om du är intresserad pm:a mig.
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

Puttar upp detta för att se om det finns några som vill ta emot änglarna efter mig. 
Hälsningar
Louise
Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång
Vad innebär det egentligen? Vad "gör man med dem"? osv
Hej Loucar
Jag tar emot änglarna gärna från dig
M V H …Nana
Slänger in min fråga i en tråd till…..sorry :)
Hej!
Helt ny på det här forumet men brukar hänga på " iFokus".
Ska få änglar den 9onde men undrar över en sak som står på papperet som jag fick.
Det står att: Änglarna stannar hos dig i 5 hela dagar till "datum", varefter du kl 22.30 kärleksfullt sänder iväg dom till de 3 nästa värdarna…Änglarna väntar i 5 dagar innan dom ankommer dom nya värdarna.
Vaddå? Om dom för enkelhets skull kommer till mig den 1 i månaden och jag skickar iväg dom den 6 (eller 5?) och sen då? Väntar dom i 5 dagar innan dom kommer till nästa så det datumet blir den 11? Eller anländer dom den 6?
Konstigt skrivet…och eftersom många bara kopierat papperet och satt in nya datum så undrar jag vad som gäller?
Någon som vet hur det ska va?
mvh Annica
Hej AnnicaS !
Välkommen hit! Det är rätt precis som du tänker.
Kommer änglarna till dig den 1 så skickar du iväg änglarna den 6 sedan far de omkring lite och nästa personer tar emot dem den 11.
Lycka till med dina Änglar!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för snabbt svar! :)
Luocar, här tar vi gärna emot änglabesök!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Jag har skrivit till Loucar och bett att få vara den tredje som får änglar från henne, men jag har ännu inget hört. Hoppas hon ser mitt meddelande..
pst… det är den nittonde idag… någon där… ;)?
Äsch då… Har änglarna inget viktigare för sig eller någonstans att ta vägen vet dom nog att dom kan komma hem till dig och mig frodig! Har inte förberett och kan ta emot dom rätt, men de kanske kan ha överseende med det… 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
ja kommer dom, så är dom såå välkomna här också, och får ta det lite som det är här här hos mig med…