Healing iFokus

Healing

Etikett: energier
Läst 590 ggr
cakeraj
0

Ny här med en stor fundering

Har sett "människor" i mina dagar o känt av deras närvaro. Men nu vet jag inte vad som händer… jag fryser ofta, riktigt fryser fast de är varmt inne, o jag får riktiga kalla rysningar som håller i sig upp till någon minut. sen lika plötsligt kan ja få sån värme i ansiktet att de känns som de brinner o blir jätte röd…

kan någon här kanske ha någon förklaring eller fundering på detta som händer mig?Skäms

Loet_old
0

Du har naturligtvis någon sorts andligkontakt.kan för dåligt om vad du upplever.

Det finns en annan sajt "övernaturligt" ställ frågan där i stället.

allhealing
0

Det här är det jag ser.

Om du tänker dig en termometer där noll är den verklighet som man lever inom och den platsen är väldigt fixerad kring nollpunkten.

När du utvecklas och i din kropp även öppnar upp sig för en mer andlig aspekt av tillvaron som ligger bortom den fysiska verkligheten så kommer även din fysiska kropp att påverkas under denna process.

Det du nu märker av är att du fryser, dvs att väldigt höga energier vill visa sig för dig i din nollställda kropp.

Eftersom du värms upp så upplever du att du fryser. Det här är alltså en indikering på att din fysiska kropp skyddar dig mot värmen genom att kyla ner den energin som vill befinna sig i din närhet, och därför fryser du.

En högre energi är inte en bättre energi, det är endast en annan form av frekvens som du nu öppnar upp sig för dig.

Precis samma sak kan ske åt det motsatta hållet, dvs att du istället känner dig varm. Det som då sker är precis tvärtom mot det jag beskrev här ovan.

Lägg märke till att även en lägre vibration inte heller är sämre eller bättre energi, det är endast en annan frekvens som din kropp tar emot och som kroppen inledningsvis anpassas till dig.

Du expanderar helt enkelt din andliga aspekt i din fysiska kropp.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

Loet_old
0

#2 Vilken bra förklaring.Glad

[rore]
0

Den förklaringen var bra för mig. Har funderat ett tag på vad det kommer sig av.

Tack Kent

cakeraj
0

tack

jag måste verkligen läsa på om detta känner jag…

har någon kanske tips där man kan lära sig o utvecklas på detta, kunna hantera detta så att säga.

ha en underbar söndag alla som läser detta!

Anna-Helga
0

#5 Finns mycket bra litteratur och även våra "systersajter" här på iFokus som handlar om kropp och själ kan man hitta både Länkar och intressanta trådar!

Lycka till och hoppas du kommer hit emellanåt också!

Kram Anna

korseett
0

välkommen hit cakeraj

snoflinga
0

Välkommen hit cakeraj Skrattande

/Snöflinga - som alltid fryser och gärna skulle vilja ha kontakt med lite låga frekvenser ett tag Flört

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Indiania
0

Välkommen till oss Cakaraj!Glad Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "