Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 731 ggr
Smultronbarn
0

Healing/meditation i mina trakter

Hej! Ni här borde veta en hel del om healing och liknande. Jag har funderat ett tag på att bli healad och få reda på vad som försigår inom mig i själen (inte rätt uttryck, har svårt att förklara) och såå..

Har ni någon ni kan rekommendera. Hem besök eller kurs, va vet jag vad som funkar egentligen.? Tungan ute

Kanske det finns någon nära min hemtrakt.?Skrattande

//Karro

Anna-Helga
0

Tror du har kommit alldeles rätt, välkommen! Hm Jönköping… Jag vet inte, men det finns säkert andra som vet härinne!

[Tunridan]
0

#0 Du borde komma på träffen hemma hos mig. Det lutar mot att det blir "healingtema" nämligen och healing finns det ju många varianter av. Glad

Visserligen är det inte i dina trakter som träffen är, jag bor i Höör. Men om du har lust så är du välkommen förstås. Glad

Smultronbarn
0

Åh vad intressant!

Jag vill jätte gärna komma, men måste planera lite innanGlad Du kan ju skicka ett pm med mer info!

Tack!Cool

[Tunridan]
0

Hej Smultronbarn!

Vad kul! Jag har lagt in en tråd om träffen här:

Träff hos mig 24 april

Glad

Anna-Helga
0

Fler alternativ måste det väl finnas? Obestämd

[Spanaren]
0

#0 och #5 Om ni höjer blicken och tittar högst upp i det svarta fältet där det står Healing i fokus, så ser ni att det står länkar, tryck på den så kommer det upp lite olika tips om hjälp att få Flört

/kram Spanaren

Ps Hoppas ni förstod mig Oskyldig

Anna-Helga
0

Ja där finns ju ingen i just Ötergörland, tänkte någon hade andra tips och idéer kanske… Cool

Mycket intressanta Länkar där annars, putt för dom också!