God morgon 15 mars
God morgon
Efter en kylig natt så bryter dagen fram av en uppåtgående sol. en härlig början på en ny vecka.
Önskar er alla en fin dag
Godmorgon på er!
Även vi har vackert väder och jag sitter just nu och avnjuter frukosten. Ny vecka och nytt innehåll 
Önskar er alla en fin dag!
Med ljus och kärlek... Tina
Godmorgon på er allesammans 
-10 och solen tittar fram… härlig.
Jag önskar er alla en fin dag
Godmorgon Loet och alla andra!
# 3 Har du så kallt i dag Nillan här är det - 3,5. Trodde aldrig jag skulle orka upp såpass tidigt i dag………I går var jag på en långpromenad som tog över 2 timmar och jag var ganska slut i går kväll men nu sitter jag här i alla fall
men skall nog ta det lite lugnare i fortsättningen.
Ha en underbar måndag ni som tittar in! Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er!
Solen tittar fram och det ser ut att bli en fin dag!
Ha det!
god morgon
En ny dag med full fart så vi ses ikväll!

God morgon alla vakna!
Idag var det -11 på morgonen, solen tittar nu fram så jag hoppas det värmer upp dagen. Det sägs att temperaturen ska ligga på nollan eller över under några nätter på raken för att man ska få kalla det vår - känns som att det behövs några veckor till då….Ska vi tippa på att den kommer med påsken? =)
Ha en härlig måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#8 Vilken vacker bild Jile, det se ut att vara en Amiral om jag inte tar fel.Jag är väldigt förtjust i fjärilar.
Kram Indiania
Tack Berit!
Ja jag kan inte namnet men det är liksom vår när man ser fjärilarna.
Kram
Ha..ha vet du Berit, min dotter skulle ta ett Dagens kraftdjurskort och fick precis fjäril…
Vadå synkronitet
Hälsa dottern!
Jaa precis, tack ska hälsa henne.
Kram, ska ut i fina vädret nu och här börjar det snöa igen..
#8 Wow vilket fint kort
/kram Spanaren
God eftermiddag!
Ännu en solig dag som går till ända… Lite kyligare har det nog varit. Men det är så härligt ändå.
Vilken vacker Vår fjäril Jile!
Önskar er alla en fin kvällning.

#8 Är det inte en nässelfjäril? Eller minns jag galet från barndomen?
Här har det varit utbildning, lite jobbigt faktiskt då jag är i den situation jag är med jobbet, men jag har bestämt mig för att satsa ändå. Det är en kurs i att hitta sina hinder, och det kan ju vara lite jobbigt ibland
Särskilt när man inte själv ser dem som hinder 
Nu blir det mat, sen ska jag nog läsa mina läxor tror jag och se om det ger mig något…
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.
Tack rore, spanaren och snöflinga…ja jag har sagt nässelfjäril men den kanske har fler namn :-)