Healing iFokus

Healing

Läst 481 ggr
Indiania
0

Godmorgon 13 mars

Godmorgon alla lördagsfirare !

Strålande sol och i dag skall jag vara ute mycket.

Kanske blir det en tur till syrran också.

Vad ni än gör låt hjärtat vara med! Kyss

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

Anna-Helga
0

Ha en underbar dag alla!! Cool

[Spanaren]
0

Låt hjärtat va me … härliga Sonja Hedenbratt!

Vi har nyss kommit in från en härligt solig prommis i skogen. Ska nog lapa sol i solstolen idag och kanske sova lite sött.

Vaknade tidigt och det kanske behövs lite skönhetssömn till mig också *gapskratt*.

Ha det/ kram Spanaren

[rore]
0

Godmorgon!

Ja, låt hjärtat vara med,, Tack för den IndianiaKyss

Även jag ska försöka leta mig ut i naturen idag och njuta av solskenet,,, har varit stilla sittandes inne alldeles för mycketSkäms.

Ha en riktigt fin dag!

Kramisar från mig

[yodhe]
0

Morrón healers!

Strålande sol och en promenad blir det idag…

Ha en bra dag alla…

sorgblot
0

Morrn!

Ska snart hoppa ur pyjamasen och ta på mig andra kläder för en tur ut i solen och leka lite med katten.

Senare blir det 30-års kalas för min bror och sen festligheter på kvällen för honom. Undrar vad jag ska hitta på för bus bara…

Må väl!

nillanb
0

Ha en underbar dag allesammans !

majlar
0

Idag blir det en finfin dag att vara i.Cool

kram. Var rädda om varannGlad

[GunillaF]
0

God Lördagsförmiddag!

Jag hoppas ni får en vilsam dag.

snoflinga
0

God eftermiddag allihop! Har varit ute på en barbackatur i STRÅLANDE sol på min underbara häst, det var så mysigt och härligt och jag behövde det verkligen! I går kväll blev jag alldeles febrig, fick ont i huvudet och blev akut snuvig, så jag trodde att jag skulle få influensan. Sov bort hela kvällen och i morse vaknade jag pigg och fräsch! Underbart att slippa en jobbig sjuka!!! Tack snälla kropp för att jag slapp bli sjuk!

Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

korseett
0

gokväll och gonatt! Har sett melodifestivalen och helt fel låt vann. Tycker att de två som kom överst var riktigt usla låtar. Tydligen tycker inte resten av svenska folket det. Jag ser inte Idol och jag har aldrig gillat fakiren för att nu inte tala om den där Andreas. - han ger mig rysningar hua!

Nä Jessica var bäst idag och Olas låt var det bra fart i med en refräng som man kunde komma ihåg och tralla med i

Gonatt alla!