Healing iFokus

Healing

Etikettvisdomsord
Läst 857 ggr
[Spanaren]
0

Dagens ord 11/3

Genom att berätta sina sorger

så lindrar man dem

Pierre Corneille

nillanb
0

Så sant !

Tack Spanis Kyss

majlar
0

Det är så sant. Annars är det risk för att den stora ryggsäcken åker på.

Tack Spanaren

Indiania
0

Absolut sant! Genom orden kan vi befria oss mycket! Glad

Tack Spanaren och kram på dig! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Hoppfull
0

Jaa, precis så är det! Men tänk så många som inte vågar/vill berätta om det som är svårt.

Av rädsla för att verka som om de klagar, eller av oro för att lämna ut sig själva eller så.

Det skulle vara så mycket mindre dramatiskt om vi vore lite mer öppna med det som jobbigt, jag tror nämligen att vi då automatiskt skulle bli mer öppna även med det som är härligt Glad

Kram Spanis!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

[Spanaren]
0

Goa vänner vad ni ger mycket i retur av er själva till mig … Tack Glad

Indiania
0

#4 Det är sant det du skriver, jag öppnade mig på en annan sajt och det gjorde så gott Kyss

Fick för några dagar reda på att jag fått gråstarr på höger öga, mitt bästa öga. Har grönstarr sedan 5 år tillbaka. Nu har det lagt sig lite och jag är tacksam för att jag får en ny lins inopererad, jag kommer ju att få mycket bättre syn efteråt. Glad

Men i ärlighetens namn visst blev jag lite ledsen men nu känns det mycket bättre.

Jag håller med om att alla känslor skall vara tillåtna för man mår ju så mycket bättre……och visst är det skönt att vi har varandra här på sajterna.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

JILE
0

Så sanna ord…

Tråkigt för dig Indiania, hoppas det blir bra med operationen.

Kram vänner…

Hoppfull
0

#6 Är inte så insatt i starr och vad det innebär, men självklart blir man ledsen när kroppen går sönder. Jag hoppas att det blir kanon med operationen! Kram!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.