Godmorgon på er allesammans 
Lite grått och disigt ute nu på morgonen…
halt som attan! jag flög fint genom luften och landade med en duns, och min stackars Svea blev alldeles i från sig !
Jag önskar er en fin dag
God morgon alla!
Jag blir så glad över #0 Rores fina sol så jag sitter här med ett tokleende på mina läppar 
#1 Nillan … inte nu igen
Gick ditt fall bra?
Det snöar och snöar och det är snart skottning som gäller för mig. Fullt med snö överallt när man ska tippa i väg den.
Ha en bra dag alla för det ska jag ha/ kram Spanaren
#2 Njaaaee liten smäll fick axeln och jag sträckte till ryggen.
Men det kanske spikmattan kan hjälpa mig med…
Tack för din omsorg goa Spanis 
godmorgon
Vi har inget roligt just nu. Is i ränndalarna på taket har gjort att vatten läckt in på övervåningen och vidare ner till bottenvåningen. Taket i sovrummet bågnade. Så fort det ljusnade gick maken upp på taket och hackade is, det var 15 cm tjockt där så inte undra på att det rann bakvägen under plattorna. Fan va tråkigt.
God morgon alla, idag var det mycket tråkigheter. Blåser på onda axeln och tinar is hos korseett.
Hoppas ni får en fin dag i alla fall. kram
#4 Oj då Korsett det var riktigt oturligt !!!!
Flera av våra grannar har under denna vinter råkat ut för samma sak. Några har satt upp fläktar och blivit tvugna att placera ut hinkar inne så vattnet som tinat får droppa i.
Grannarna mitt över här ett äldre par har ändå försökt att hålla undan och skotta taket i omgångar, ders kupa på taket har fått dessa skador och han stod på stege med frugans hårfön för att försöka få bort isen!
Attans vad tråkigt för er Korseett håller tummarna för att det inte ska behöva bli allt för kostsamt !
kram
God morgon!
- Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa - Nalle Puh
Ha en bra dag!
God morgon alla!
Solen från Rore var härlig för här saknas solen i dag!
#3 Tur att det gick bra utan du bröt någon led Nillan, var försiktig 
#4 Fy vad trist Karin det är sådant man vill slippa. 
Hoppas ni andra får en bra dag!
Kramar Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon!
Nillan, du måste vara rädd om dig när du är ute och traskar!
Korseett, fy fanken vad trist! Hoppas det inte blir för stora skador!
Snart är det helg och det ska bli så skönt. Är riktigt trött idag så här blir det inte många knop =)
Kramar till er alla!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Nillan hoppas att det inte blir värre i axel och rygg!
Ja, det blir nog många tak som ska läcka in av alla ovanliga snötyngder i år!
Karin, vad säger man? Tänker på dig och din man och hoppas att det löser sig på bästa sätt. /kram Spanaren

Ja här tas solen tacksamt emot för idag pausar den från vår trakt!
Usch nillan, det är just det där som gör att jag inte vågar mig ut. Nu har vi asfalt på gatan så jag har traskat den upp och ner om dagarna
Hoppas att du inte gjort dig alltför illa!
Fy korseett vilken osis! Hoppas att det fixar sig på ett bra sätt.
Jag är lite småorolig idag för vi ska på möte med rektorn och läraren på dotterns skola. Ni kanske kommer ihåg att hon har det kämpigt och inte får vara med de andra och nu vill rektorn träffa oss. jag har bestämt mig för att hålla en positiv attityd men har väldigt dåliga erfarenheter av den här skolan sedan tidigare. De tycker att det är elevernas eget fel och att det är de som ska ändra på sig för att passa in
Inte konstigt att det blir mobbing! Så håll gärna tummarna för mig vid 16.15
Ha en bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#11 Det är ALDRIG ens eget fel om man blir mobbad eller utsatt. Sitter på din axel idag när du är hos rektorn. Kram till dig och din dotter.

Tack snälla du 
Kram tillbaka!

#13 Och på den andra axeln sitter jag och blåser positiva vibbar i ditt öra! =)
Har ju själv en dotter som har det kämpigt, det har blivit bättre nu när hon hittat nya kompisar men hon har fortfarande i mycket till övers för skolan…
Kram på dig
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Tack goa fina ni!!
Vi försöker få dottern att börja med någon sport så att hon ska hitta andra kompisar utanför skolan men hon vill inte…
Kram på er!
tack alla
hoppis finns det friskola i närheten? där ser de oftast eleven på ett helt annat sätt
Godeftermiddag allihopa..
Tack för solen rore…
Stackars er Korseett, hade en tegelpanna här med som låg snett fick se det i garderobsväggen att det var lite blött…hm..man får hoppas att det inte är så farligt.
Jag håller tummarna verkligen för er och mötet om er dotter Hoppfull…
Nillanb tur att du klarade dunsen..det går så snabbt när det händer.
Vet när min dotter var liten och vi hade sovrummet på övervåningen med en grind för trappen. Min sambo kunde ibland glömma låsa den…denna morgon vaknade jag över att jag hörde min dotter stå vid grinden och jag slängde mig upp och fastnade med foten i täcket for genom luften och landade med en duns med bröstet på tröskeln..ganska ont efteråt men räddade ju dotter från trappen iallafall…detta var ju inomhus då.

#16 Inte tillräckligt nära, annars hade jag nog satt henne på Waldorfskolan i Kalmar. Men då måste vi skjutsa och hämta 3,5 mil enkel väg varje dag 
Jag håller hoppet uppe, det är en ny rektor på skolan nu och tydligen är han väldigt mån om sin likaberättigad-plan och säger åtminstone att han inte accepterar mobbing.
I motsats till när min äldste gick där, han fick stryk varje dag, skolan visste om det men informerade inte ens mig och gjorde inget alls (rektor var min svärmor!!).